השוק

רמי לוי חושף בכאב: "יש לי 8 שנות לימוד, דיסלקט"

רמי לוי מספר: "הייתי דיסלקט לא מאובחן ולא היה לי פשוט בלימודים. נשארתי שנה נוספת בכיתה ד', ובסוף כיתה ח' עברתי לבית ספר מקצועי כדי ללמוד מכונאות. התחלתי לעבוד בתפעול מריצות בעיר העתיקה של ירושלים עבור העירייה חמישה ימים בשבוע, ורק יום אחד בשבוע הלכתי לבית הספר"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג)
במסגרת פרויקט של גלובס, הבעלים ומנכ"ל רמי לוי שיווק השקמה חושף כי העבודה הראשונה שלו הייתה במוסך העירייה, אבל איך המקום הראשון בו קיבל שכר לעמלו השפיע על חייו בדרך להפוך לאיש חשוב בתעשייה?
לוי מספר במסגרת הפרויקט של גלובס: "כחניך צעיר עבדתי בשיפוץ מנועים של מריצות שאוספות את הזבל בעיר העתיקה. למדתי לטפל במנועים האלו, השקעתי המון וכעבור זמן כבר הייתי גאון בתחום"

עוד הוא מספר: "הייתי דיסלקט לא מאובחן ולא היה לי פשוט בלימודים. נשארתי שנה נוספת בכיתה ד', ובסוף כיתה ח' עברתי לבית ספר מקצועי כדי ללמוד מכונאות. התחלתי לעבוד בתפעול מריצות בעיר העתיקה של ירושלים עבור העירייה חמישה ימים בשבוע, ורק יום אחד בשבוע הלכתי לבית הספר".
הוא גם חושף: "מנהל בית הספר התקשר למנהל המוסך ואמר לו: רמי לא מתאים להיות איש מקצוע. הוא ענה לו: אז כנראה שאתם לא מתאימים לנהל בית ספר, כי רמי עושה עבודה מעולה. למרות שהוא הגן עליי זה מאוד פגע לי בביטחון העצמי. יש לי רק שמונה שנות לימוד ועד היום יש לי חוסר ביטחון. במצב שלי בחיים זה כבר נראה כאילו הכול בסדר כלפי חוץ, אבל מבפנים זה עדיין פוגש אותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה