השוק
השת"פ בין יאהו וטאבולה יוצא לדרך: כך המפרסמים ירוויחו
יאהו וטאבולה משיקות היום את השת"פ המסחרי שלהן ומעכשיו מפרסמים יכולים להתחיל להריץ פרסומות בנכסים הגלובליים של יאהו באמצעות פלטפורמת הפרסום של טאבולה
יאהו וטאבולה מודיעות היום כי השותפות המסחרית שלהן יוצאת לדרך. מעכשיו מפרסמים יכולים להתחיל להריץ פרסומות בנכסים הגלובליים של יאהו באמצעות פלטפורמת הפרסום של טאבולה.
משמעות השותפות באה לידי ביטוי כך:
- הפרסום של טאבולה זמין כעת בנכסים הדיגיטליים של יאהו בלמעלה מ-12 שווקים.
- במסגרת הנכנסים של יאהו הזמינים עבור מפרסמי טאבולה נכללים:
Yahoo Finance, Yahoo Mail, Yahoo News ו-Yahoo Sports, אשר מגיעים למאות מיליוני משתמשים חודשיים בעולם. - זוהי אבן דרך ראשונה ומשמעותית בשותפות המסחרית למשך 30 שנה שנחתמה בינואר 2023.
- השותפות יוצרת למפרסמים הזדמנות להגיע לקהל עצום של צרכנים גלובליים באינטרנט הפתוח באמצעות פלטפורמה אחת.
עוד ב-
"זו תוספת משמעותית לכיסוי הגלובלי הקיים של טאבולה, שמאפשר למפרסמים תפוצה רחבה עוד יותר, ביצועים משופרים של הקמפיינים שלהם וזאת לצד צוות מקומי חזק שיכול לתמוך בהצלחה שלהם", הוא חתם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה