השוק

השת"פ בין יאהו וטאבולה יוצא לדרך: כך המפרסמים ירוויחו

יאהו וטאבולה משיקות היום את השת"פ המסחרי שלהן ומעכשיו מפרסמים יכולים להתחיל להריץ פרסומות בנכסים הגלובליים של יאהו באמצעות פלטפורמת הפרסום של טאבולה
מערכת ice | 
אדם סינגולדה, מנכ (צילום יחצ, shutterstock)
יאהו וטאבולה מודיעות היום כי השותפות המסחרית שלהן יוצאת לדרך. מעכשיו מפרסמים יכולים להתחיל להריץ פרסומות בנכסים הגלובליים של יאהו באמצעות פלטפורמת הפרסום של טאבולה.
משמעות השותפות באה לידי ביטוי כך:
  • הפרסום של טאבולה זמין כעת בנכסים הדיגיטליים של יאהו בלמעלה מ-12 שווקים.
  • במסגרת הנכנסים של יאהו הזמינים עבור מפרסמי טאבולה נכללים:
    Yahoo Finance, Yahoo Mail, Yahoo News ו-Yahoo Sports, אשר מגיעים למאות מיליוני משתמשים חודשיים בעולם.
  • זוהי אבן דרך ראשונה ומשמעותית בשותפות המסחרית למשך 30 שנה שנחתמה בינואר 2023.
  • השותפות יוצרת למפרסמים הזדמנות להגיע לקהל עצום של צרכנים גלובליים באינטרנט הפתוח באמצעות פלטפורמה אחת.
"ראינו הצלחה רבה של מפרסמים בשווקים הגלובליים של יאהו ואני נרגש לשתף בצעד משמעותי להנגשת הנכסים הדיגיטליים הגלובאליים של יאהו עבור מפרסמים. השותפות עם יאהו מחזקת משמעותית את היכולת של מותגים להגיע למיליוני צרכנים ברחבי העולם, מדי יום", אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה.
"זו תוספת משמעותית לכיסוי הגלובלי הקיים של טאבולה, שמאפשר למפרסמים תפוצה רחבה עוד יותר, ביצועים משופרים של הקמפיינים שלהם וזאת לצד צוות מקומי חזק שיכול לתמוך בהצלחה שלהם", הוא חתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה