השוק

איש העסקים הישראלי תוקף: "המערכת הפוליטית תקועה ב-6 באוקטובר"

איש העסקים גיגי לוי, מי שהקים את קרן ההון סיכון NFX, יצא נגד הממשלה וטען כי "התחושה היא שאצל הפוליטיקאים שום דבר לא השתנה. עדיין יש עיסוק בחוק הגיוס, בתקציבים ובכלכלה ללא הפנמה שהציבור רוצה שינוי". וגם: ההבנות שהגיע מול מכרים ב"קהלת", ומדוע הממשלה דחתה את אותם הסכמים?
מערכת ice | 
עסקים-אילוסטרציה (צילום freepik)
איש העסקים גיגי לוי וייס, מי שהקים את קרן ההון סיכון NFX, אחת מהקרנות החזקות ביותר בהייטק הישראלי, יצא נגד הממשלה והעומדים בראשה, וטען כי בניגוד לציבור "המערכת הפוליטית נותרה תקועה ב-6 באוקטובר".
בראיון שערך לוי לפודקאסט "בשביל ישראל" של "ישראל היום", שהוקלט ושודר לרגל פתיחת מושב החורף בכנסת ישראל היום (שני), לוי יצא נגד הפוליטיקאים והממשלה בישראל: "התחושה היא שאצל הפוליטיקאים שום דבר לא השתנה".
גיגי תקף את חברי הממשלה על רקע חוק הפטור מגיוס אותו הם מקדמים על אף המלחמה המשתוללת בישראל והצורך הדחוף בגיוס חיילים חדשים "עדיין יש עיסוק בחוק הגיוס, בתקציבים ובכלכלה ללא הפנמה שהציבור רוצה שינוי".
על הפגיעה של הממשלה בהייטק הישראלי אמר גיגי לוי: "ב-2023 נפתחו בישראל רק 400 חברות הייטק, לעומת 1,400 בשנה רגילה המשקיעים הזרים מקטינים את ההשקעה והמלחמה לא עוזרת לכך".
לוי חשף כי במהלך המלחמה ברפורמה המשפטית, הוא ניסה לגשר על הפערים, וסיפר כי אף נפגש עם מכרים מ"קהלת" והם הגיעו להסכמות והבנות במספר נושאים, אך לטענתו "כשזה הגיע לפוליטיקאים, הם דחו את ההצעות ועסקו בקיטוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה