השוק

המדדים ננעלו ביציבות עם נטיה לירידות קלות, השבוע ידווחו מאה מתוך מאות החברות במדד הS&P

המדדים בוול סטריט ננעלו ביציבות  ובמגמה מעורבת לאחר שנסחרו  בירידות לאורך היום.מאה חברות מתוך ה500 הנסחרות במדד הS&P ידווחו השבוע. ואילו הצרכנים עדיין לא מתעניינים במיוחד במכשיר האייפון החדש עם רכיבי AI
מערכת ice | 
בינה מלאכותית אפל (צילום Shutterstock)
וול סטריט נסגרה אתמול  ביציבות ובמגמה מעורבת  לאחר שרוב היום נסחרה בירידות. מדד הS&P נסגר בירידה של 0.05 אחוז  מדד הדאו ג'ונס נסגר בירידה של 0.02 אחוז,  ומדד הנסדק נסגר בעליה של 0.18 אחוזים.  
לצד היציבות  במדדים, גם הזהב והנפט המשמשים "מפלט מבטחים עלו אתמול. הנפט עלה ב2.4 אחוזים, ואילו הזהב עלה ב0.8 אחוזים. ההסבר לכך הוא הציפיה למימוש האיום של ישראל לתקיפה באיראן.
מניית אנבידיה (NVDA) שמרה על יציבות  עם נטיה לעליות לאורך כל היום אך התממשה לקראת סוף המסחר וירדה ב0.08 אחוזים.
מניית אפל ננעלה אף היא בירידות של.0.24 אחוזים. מנית מטא הצליחה לשמור על יציבות ועלתה ב1.16 אחוזיםף ואילו מניית טסלה ירדה ב0.36 אחוז. 
מהחברות המדווחות דיווחה אמש חברת טקסס אינסטרומנט , שמעוררת עניין מפני שהיא נמנית על תעשיית השבבים. המניה דיווחה על רווח למניה של 1.47 דולר, בהתאמה מדוייקת לתחזיות האנליסטים. 
המניה ירדה עם סיום המסחר ב0.92 אחוזים. למרות שעמדה בדיוק בתחזית הרווח למניה, הרי בכל שאר הפרמטרים החברה דיווחה על ירידה ברווחים כמעט בכל קטגוריה. האם הדבר ישפיע על? אין הדבר ודאי
.
מניית אפל סיימה אתמול את יום המסחר בירידות של 0.26 אחוזים, בעיקר כי בקרב הצרכנים לא נראית בינתיים התלהבות גדולה מהמכשיר הנייד החדש אייפון 16. זהו מכשיר מבוסס AI , ומכיל רכיבים ואפליקציות שיקלו על המשתמשים בתחום, אך בינתיים, כאמור הקהל מתלהב פחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה