השוק

הסטארטאפ הישראלי גייס יותר מ-140 מיליון שקל: "פורץ דרך בעולם"

חברת הסטארטאפ הישראלית Monogoto, המספקת פתרונות קישוריות מבוססי תוכנה ומאפשרת מעבר חלק בין רשתות סלולריות, פרטיות 5G ולווייניות, מכריזה על סגירת סבב גיוס A של 27 מיליון דולר. עד כה גייסה החברה סך כולל של 38 מיליון דולר (כ-143 מיליון שקל)
מערכת ice | 
עובדי Monogoto (צילום ירדן בר)
חברת הסטארטאפ הישראלית Monogoto, המספקת פתרונות קישוריות מבוססי תוכנה ומאפשרת מעבר חלק בין רשתות סלולריות, פרטיות 5G ולווייניות, מכריזה היום (שלישי) על סגירת סבב גיוס A של 27 מיליון דולר (כ-101 מיליון שקל), בהובלת Toyota Ventures ובהשתתפות Samsung Next, Kickstart, Assembly Ventures, Magenta Venture Partners ו-J-Ventures.
בנוסף על המשקיעים שהוזכרו, הסבב הובל גם על ידי משקיעים קיימים כמו Triventures, Singtel Innov8 Ventures, Telefonica, Team8 ו-Alter Venture Partners. עד כה גייסה Monogoto סך כולל של 38 מיליון דולר (כ-143 מיליון שקל), החברה תשתמש בסבב הגיוס להרחבת תשתיות ולהאצת ההתרחבות הגלובאלית שלה. 
חברת Monogoto הוקמה בשנת 2018 על ידי מומחים בעלי ניסיון רב בעולם האפליקציות, האינטרנט והסלולר, איתמר קוניק המכהן כמנכ"ל ומאור אפרתי המכהן כ-CTO. שניהם שירתו בשירות קבע בצה"ל, איתמר שירת ביחידת 8200 ומאור כעתודאי להנדסת תקשורת.
השניים נפגשו לראשונה בחברת Fring, שם איתמר שימש כ-CTO ומאור כ-Solutions Architect ולאחר מספר שנים החליטו לייסד יחד את Monogoto. כיום, החברה נותנת טכנולוגיות קישוריות לחברות Fortune 500 בתחומים שונים כמו רכב, קמעונאות, אנרגיה, שרשרת אספקה וערים חכמות. שירותי החברה זמינים ביותר מ-180 מדינות, תוך שימוש ב-550 רשתות ציבוריות ופרטיות 5G, כמו גם ברשתות לווייניות. בחברה יש כ-50 עובדים, שפועלים מישראל, ארה"ב, הודו, אירופה ועוד. 
כיום מכשירים רבים, כמו מכוניות חכמות, רחפנים וחיישנים תעשייתיים, דורשים חיבור לאינטרנט או לרשתות תקשורת שונות כדי לתפקד. קישוריות הפכה לחלק בלתי נפרד מתהליך הטרנפורמציה הדיגיטלית והיא משנה את האופן שבו אנו חיים ועובדים, תוך שיפור היעילות והקיימות.
הקישוריות מאפשרת ותומכת את מהפכת ה-AI והיא משמשת כמנוף לטכנולוגיות חדשניות כמו משאיות אוטונומיות, רובוטים מתקדמים, רחפנים ומכשירי מציאות רבודה, שינוי שמגדיל את הדרישה לפתרונות קישוריות מבוססי תוכנה, המציעים גמישות ניהולית, ממשקי תוכנה (APIs) ידידותיים למפתחים ומעבר חלק בין ספקי תקשורת שונים, רשתות פרטיות (5G) וכיסוי לווייני, מה שמאפשר למכשירים המחוברים (Connected Devices) להתמודד עם אתגרי סייבר, אתגרי IT ואתגרים רגולטוריים.
איתמר קוניק ומאור אפרתי (צילום: דורון לצטר)
Monogoto נותנת מענה ייחודי שלא קיים כיום בשוק לחברות שרוצות להתרחב עם חיבור לרשתות ברמה הגלובאלית. היא מספקת שירותי קישוריות מבוססי תוכנה (Software-Defined Connectivity) שמפשטים את תהליך חיבור המכשירים עבור ארגונים ומפתחים.
באמצעות מערכת ניהול אחודה, Monogoto מציעה פתרונות איכותיים שמתבססים על API ומבטיחים שירות איכותי ברשתות ציבוריות, פרטיות 5G ולווייניות, כך שהיא מאפשרת להגדיל חדשנות ומספקת קישוריות מאובטחת ונוחה לחיישנים ומכשירים מחוברים. 
איתמר קוניק, מייסד שותף ומנכ"ל Monogoto: "מכשירים כמו רחפנים ומכוניות חשמליות זקוקים לפתרונות קישוריות שונים בזמנים שונים בהתאם למצב בו הם נמצאים. Monogoto פיתחה תשתית ענן פורצת דרך שמפשטת את הקישוריות ומניעה חדשנות. אנחנו גאים לשרת מאות לקוחות ברחבי העולם, ביניהם Fortune 500 וממגוון תעשיות. בדיוק כמו ש-AWS שינתה את עולם הענן ו-Twilio את עולם התקשורת, Monogoto מובילה את המהפכה בתחום הקישוריות".
כריס תומאס, מייסד שותף ושותף בקרן Assembly Ventures: "ארגונים רבים מחפשים זה זמן רב תשתית שתקל על הקישוריות בעידן החדש, ו-Monogoto מובילה את המהפכה הזו עם פתרון מבוסס תוכנה, נגיש ומשתלם. שיתוף הפעולה עם Monogoto מסיר חסמים, מקדם חדשנות, ויוצר קישוריות מתמשכת שתשנה את הדרך שבה אנו חיים,  עובדים ומניעים את העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה