השוק

חברת הייעוץ ריפבליק נכנסת לשוק האמריקאי בשת"פ מעניין

קבוצת הייעוץ הישראלית ריפבליק חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם LNS האמריקאית ותאפשר ללקוחות ישראלים גישה לשוק האמריקאי; LNS היא חברת לובינג אמריקאית שאמורה לנהל את הפעילות של חברות ישראליות בנבכי הרגולציה האמריקאית
ניצן כהן | 
כלכלה (צילום vecteezy, shutterstock, edrod /freeimages)
הכניסה של ריפבליק היא באמצעות שיתוף הפעולה עם LSN. מנכ״לית הקבוצה מבשרת נבו: ״כל עולמנו הוא רגולציה, זוהי המומחיות שלנו וזה הלחם והחמאה שלנו בישראל, לכן היה חשוב לנו למצוא משרד אמריקאי מוביל שדומה לנו בדי.אן.אי ובערכי היסוד ואיתו ביחד להביא בשורה והצלחות לחברות ישראליות הנכנסות או כבר פועלות בשוק האמריקאי״.
לירון הרשקוביץ, יו״ר הקבוצה: ״שפונים אליך לקוחות שתלווה אותם גם מחוץ לישראל זה בראש ובראשונה כי הם סומכים עליך, לכן היה לנו חשוב למצוא את הטובים ביותר ואיתם לקיים את השותפות המשמעותית לצורך ההישגים הנדרשים. אני צופה כי בשנה הקרובה יגיעו אלינו לקוחות רבים מישראל, כי אין תחליף למקצועיות ולנחישות שמאפיינים את קבוצת ריפבליק בכל פעילותה״.
משרדה המרכזי של LSN PARTNERS המלווה מאות חברות וארגונים בארה״ב נמצא במיאמי עם מספר משרדים נוספים ברחבי ארה"ב, שם הוקמה גם השלוחה המשותפת שאמורה בשלב הראשון לגייס כ 100 חברות וארגונים מישראל תוך שנתיים.
גייב גרוסמן, שותף ב-LSN: ״נחשפתי לפעילותה של ריפבליק בישראל, למקצועיות ולשיטתיות היוצאת דופן, בעיקר ליכולת ההעמקה בעולמות הלקוח והאמון שהלקוחות נותנים בהם ואני בטוח שהיעד המשותף של הבאת 100 לקוחות הוא אפשרי״.
אלכס הקלר, בעלי LSN: "כחלק מהפיכתה של קבוצת ריפבליק יועצים לבינ״ל התקבלה החלטה לעבות את שדרת הניהול בישראל, כך שדולב תורג׳מן מונה לסמנכ״ל קשרי ממשל ורשויות ואסף מוסק לסמנכ״ל פיתוח עסקי וקשרי חוץ. מינויים אלו מצטרפים למינוי של גולן שוורץ לפני כשנתיים לסמנכ״ל המקצועי של הקבוצה.
LSN Partners עוסקת בעולמות  קשרי הממשל שמשתפת פעולה עם לקוחות מרחבי העולם על מנת להתנהל בצורה נכונה מול כל משלבי הממשל בארצות הברית. תוך כדי התמקדות ברכש של הממשל האמריקאי, חוזים, ייעוץ רגולטורי ולובינג – LSN מובילה בזיהוי אפשרויות מימון ורכש מצד הרשויות האמריקאיות ברמת הרגולציה המחוזית (מונציפלית), רגולצית המדינה והרגולציה כללית (פדרלית).
מ-LNS נמסר כי באמצעות גישה פרואקטיבית LSN בנתה רשת קשרים חזקה של לוביסטים וקשרים פוליטיים חזקים עם נבחרים רשמיים בכל 50 המדינות ובמחוזות וערים רבות. עם משרדים במקומות רבים ברחבי ארצות הברית, ונוכחות גלובלית ל-LSN יש יכולות רבות בעולמות ההייטק הישראליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה