השוק

חברת הנדל"ן בדרך לבורסה: המהלך הגדול של יעקב אטרקצ'י

פחות מחצי שנה אחרי שנרכשה על ידי אאורה, מגידו הגישה טיוטת תשקיף לקראת הנפקה בבורסה, אאורה החלה בהשבחת חברת מגידו מיד לאחר רכישתה, בהגדלת הפעילות ומתקדמת לקראת הפיכתה לציבורית
מערכת ice | 
מסחר (צילום shutterstock)
פחות מחצי שנה אחרי שנרכשה על ידי אאורה, מגידו הגישה טיוטת תשקיף לקראת הנפקה בבורסה, אאורה החלה בהשבחת חברת מגידו מיד לאחר רכישתה, בהגדלת הפעילות ומתקדמת לקראת הפיכתה לציבורית
חברת אאורה השקעות, קבוצת הנדל״ן למגורים, מדווחת על המשך התהליך להנפקת מגידו והפיכתה לציבורית – מגידו הגישה טיוטת תשקיף לרשות ניירות ערך. מגידו, המאפשרת לקבוצה זרוע ביצוע עצמאית והקטנת התלות בקבלנים חיצוניים, עדכנה לאחרונה על השבחה משמעותית, במסגרתה זכתה במכרז רמ"י בקרקע בגודל של כ- 57 דונם המיועדת להקמת שכונה חדשה בעיר ערד הכוללת 360 יח"ד בשוק החופשי.

חברת מגידו תשלם לרמ"י כ-38 מיליון ש"ח עבור הקרקע, וכן 48 מיליון ש"ח נוספים עבור הוצאות פיתוח. אאורה סבורה שעקב גודל הקרקע העצום והניצול הנמוך של שטחי הבניה, יהיה ניתן להשביח את הקרקע ולהגדיל את זכויות הבניה באופן משמעותי. הזכייה במכרז תואמת את האסטרטגיה של חברת מגידו אשר פועלת לייזום פרויקטים בפריפריה, שבהם היא משמשת גם כקבלן הביצוע.
מגידו, שנרכשה תמורת 280 מיליון שקל , במחיר הזדמנותי , עם הון עצמי של 237 מיליון שקל, רשמה רווח נקי של 105 מיליון שקל בשלוש השנים האחרונות והיא מקדמת פרויקטים בהיקף של כ-3,000 יח״ד בתכנון ובביצוע בפריפריה: בערד, בני עייש , מספר פרויקטים באופקים, חיפה , גי'סר א זארקא, עפולה, מעלות תרשיחא, על שפת הכינרת בטבריה ועוד ובאזורי ביקוש.
כמו כן, כ-23,500 מ״ר בייזום והקמה לייעוד מסחר, תעסוקה ותעשייה וכן פעילות התחדשות עירונית עם צבר של כ-3,900 יח״ד. לחברה סיווג קבלני בלתי מוגבל ויש לה מוניטין מצוין ביכולות הביצוע. החברה תבצע חלק מהפרויקטים היזמיים של חברת אאורה .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה