השוק

לאחר שאיבדה 2 מיליארד שקל משוויה: החברה הישראלית נמכרת

רון יעקובי ואבי לוי בדרך להשתלט על חברת אוגווינד, אחרי שדיווחו לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי שילמו 9.6 מיליון שקל תמורת 21.8% ממניות החברה עם אופציה להגדיל את אחזקתם ל-38%
מערכת ice | 
בורסה בישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ירון יעקובי ואבי לוי בדרך להשתלט על חברת אוגווינד, שאיבדה משוויה לא פחות מ-2 מיליארד שקל, אחרי שדיווחו לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי שילמו 9.6 מיליון שקל תמורת 21.8% ממניות החברה עם אופציה להגדיל את אחזקתם ל-38%.
בדיווח שהוציאו לבורסה נכתב: "החברה מתכבדת להודיע כי קיבלה הודעה מאת הון הטבע בע"מ, בעלת עניין בחברה, לפיה, ביום 26 בספטמבר 2024, התקשרה הון הטבע עם ירון יעקובי, בעל עניין בחברה, ורוכש נוסף, אברהם לוי, בהסכם לרכישת עד מלוא החזקותיה של הון הטבע בחברה, שעיקריו, כפי שנמסר לחברה, הינם כמפורט להלן:
המניות הנמכרות הון הטבע תמכור לרוכשים 1,377,175 מניות רגילות של החברה (בחלוקה בין הרוכשים כפי שנקבעה בהסכם בין הצדדים) המהוות, נכון למועד הדיווח, כ- 6.4% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה ו-6.07%- בדילול מלא במחיר של 1.80 ש"ח לכל מניה נמכרת.
בהתאם להודעת הון הטבע, השלמת מכירת המניות הנמכרות תבוצע ביום 20 באוקטובר 2024. ביחס ליתר אחזקותיה של הון הטבע, ובכפוף להשלמת מכירת המניות הנמכרות, מקנה הון הטבע למשקיעים אופציית Call לרכישה של עד 1,377,176 מניות רגילות של החברה (בחלוקה בין הרוכשים כפי שנקבעה בהסכם בין הצדדים), המהוות, נכון למועד הדיווח, כ-6.4% מהונה המונפק והנפרע של החברה וכ-6.07% בדילול מלא ("האופציה").

האופציה ניתנת למימוש בתקופה של עד 12 חודשים ממועד החתימה, בתמורה למחיר מימוש כפי שיהיה במועד המימוש במהלך 6 החודשים הראשונים ממועד החתימה - מחיר המימוש יעמוד על 2.20 ש"ח למניה; לאחר 6 חודשים ממועד החתימה ועד 9 חודשים ממועד החתימה מחיר המימוש יעמוד על 2.45 ש"ח למניה; לאחר 9 חודשים ממועד החתימה ועד 12 חודשים ממועד החתימה - 2.70 ש"ח למניה. החל ממועד החתימה ועד למועד המימוש, יחולו בקשר עם מניות האופציה הוראות התאמה בגין חלוקת דיבידנד, שינויים כתוצאה משינוי מבנה הון, מניות הטבה והנפקת זכויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה