השוק

מנכ"ל בנק הפועלים מגיב לראשונה על המינויים המשמעותיים בהנהלת הבנק

דירקטוריון בנק הפועלים אישר את המלצתו של מנכ"ל הבנק הנכנס, ידין ענתבי, לשני מינויים חשובים ומשמעותיים בהנהלת הבנק. ענתבי התייחס לשינויים בצמרת הבנק: "יהוו חיזוק להנהלת הבנק", ואף התייחס למינוי שיחליף את דלית רביב שהתמודדה מולו על תפקיד מנכ"לות הבנק ועזבה לאחר שהפסידה בקרב לענתבי
מערכת ice | 
בנק הפועלים (צילום shutterstock)
מנכ"ל בנק הפועלים הנכנס, ידין ענתבי, מתייחס לראשונה לשינויים בהנהלת בנק הפועלים, עם מינויי שני הבכירים לתפקידי מפתח בבנק. ענתבי המליץ על שני הקידומים, ודירקטוריון בנק הפועלים אישר היום את המלצתו למינוי שני המנהלים החדשים בהנהלת הבנק.
מדובר במינויים בתפקידי מפתח בבנק. האחד - עדי דאובר שייכנס לנעליו של ענתבי בתפקידו הקודם כממונה על חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית. השני: פזית גרפינקל שמונתה לממונה על החטיבה הקמעונאית במקומה של דלית רביב, שהודיעה על סיום תפקידה בבנק לאחר שלא צלחה בהתמודדות לתפקיד מנכ"לית בנק הפועלים.
מנכ"ל בנק הפועלים הנכנס, ידין ענתבי, התייחס למינויים של דאובר וגרפינקל שקודמו בהמלצתו, ואמר כי "פזית ועדי הם שני מנהלים מצוינים שגם יובילו את החטיבה הקמעונאית וחטיבת שווקים פיננסים לשיאים חדשים וגם יהוו חיזוק להנהלת הבנק".
על עזיבתה של דלית רביב, ומינויה של פזית גרפינקל במקומה, התייחס אף הוא ענתבי, ואמר: "בהזדמנות זו אני מבקש להודות לדלית רביב על תרומתה לבנק לאורך השנים ומאחל לה הצלחה בדרכה החדשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה