השוק

אסף רפפורט משקיע בסטארטאפ הישראלי: גייס 425 מיליון שקל

חברת הסטארטאפ הישראלית Torq, המובילה בתחום HyperAutomation לאבטחת סייבר מבוססת AI, מכריזה היום על סגירת סבב גיוס C של 70 מיליון דולר, מה שמביא את סך הגיוסים שלה מתחילת 2024 לסכום של 112 מיליון דולר. בין המשקיעים ניתן למצוא את גילי רענן, אסף רפפורט, נדיר יזרעאל, יבגני דיברוב ותומר שוורץ
מערכת ice | 
מסחר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת הסטארטאפ הישראלית Torq, המובילה בתחום HyperAutomation לאבטחת סייבר מבוססת AI, מכריזה היום על סגירת סבב גיוס C של 70 מיליון דולר (כ-266 מיליון שקל), בהובלת Evolution Equity Partners ובהשתתפותBessemer Venture Partners, Notable Capital Greenfield Partners ו-Strait Capital. בסבב השתתפו גם מספר אנג'לים בולטים וביניהם גילי רענן, אסף רפפורט, נדיר יזרעאל, יבגני דיברוב ותומר שוורץ.
Torq הוקמה בשנת 2020, על ידי עופר סמדרי המכהן כמנכ"ל, אלדד לבני, מנהל חדשנות ראשי ולאוניד בלקינד, מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO). היזמים הם סקנד טיימרים, שהקימו יחד בשנת 2017 את חברת לומינייט סקיוריטי שפיתחה פלטפורמה לגישה מאובטחת לאפליקציות ארגוניות בסביבות היברידיות (ענן ורשתות מקומיות). החברה נרכשה ע"י חברת סימנטק, בסכום מוערך של כ-250 מיליון דולר בשנת 2019.
כיום, ב-Torq ישנם כ-180 עובדים בישראל וארה"ב, החברה צופה כי בשנת 2025 יגייסו עוד כ-130 עובדים, ביניהם בעיקר אנשי מוצר ופיתוח בישראל וגדילה משמעותית של צוות המכירות בארצות הברית, EMEA ו-APAC. 
סבב הגיוס הנוכחי מצטרף להרחבת סבב B מינואר האחרון של 42 מיליון דולר ומביא את סך ההון שהחברה גייסה בשנת 2024 ל-112 מיליון דולר (כ-425 מיליון שקל). קודם לכן, גייסה החברה בסבבי סיד, A ו-B סכום של 78.5 מיליון דולר וסך ההון שגויס עד כה בהשתתפות הקרנות Evolution Equity Partners ,Insight Partners ,GGV Capital ,Bessemer Venture Partners ו-Greenfield Partners עומד על 192 מיליון דולר.
בנוסף לכך, Torq מכריזה על צמיחה בהכנסות ביותר מפי שלוש, זו השנה השנייה ברציפות. כמו כן, החברה מעריכה כי בסוף שנת 2026 תגיע להכנסה שנתית צפויה (ARR) של 100 מיליון דולר. Torq תשתמש בסבב הגיוס החדש לגיוס עובדים למחקר ופיתוח, מכירות ולהקצאת משאבים נוספים לפיתוחי Gen AI מתקדמים. 
מרכזי בקרת סייבר בארגונים גדולים מנוהלים על ידי צוותים רבים של אנליסטים המטפלים באלפי התראות יומיות הנוגעות לניסיונות פריצה, דליפות מידע או זהויות חשודות שמופיעות במערכת. חלק מההתראות אינן מקבלות מענה כלל, בעוד אחרות נבדקות לעומק ומתגלות כהתראות שווא, מה שמביא לבזבוז זמן ומשאבים. כדי לפתור את הבעיה, Torq פיתחה מערכת מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת להפוך את הטיפול בהתראות סייבר לאוטונומי למחצה, תוך הפחתת המאמץ הנדרש מהצוותים האנושיים. 
עובדי Torq (צילום: גיא חמוי)
HyperSOC, פלטפורמת הבינה המלאכותית לאבטחת סייבר של Torq, מקשרת את כל תשתיות האבטחה בארגון ומאפשרת זיהוי וטיפול מיידי באירועי סייבר, לצד אוטומציה של תהליכים מורכבים בקנה מידה גדול. מטרתה היא להתמודד עם העומס המשמעותי על צוותי האבטחה שנגרם כתוצאה מהתפשטות האיומים הקיברנטיים והמורכבות של תשתיות ענן מרובות. בזכות הטעמת הטכנולוגיה בחברות מהשורה הראשונה, ביניהן תאגידי Fortune 100 מתחומי הפיננסים, הטכנולוגיה, מוצרי הצריכה, האופנה והאירוח, הן מצליחות לנהל מערכי אבטחה יעילים ומדויקים יותר, תוך הגברת ההגנה ושיפור הביצועים של צוותי אבטחת המידע שלהן. 
פלטפורמת HyperSOC מספקת פתרון ייחודי לאוטומציה, ניהול ומעקב אחר תגובות SOC במהירות גבוהה במיוחד. בעזרת עיבוד שפה טבעית (NLP), היא מייעלת את חקירת אירועי האבטחה, סינון הנתונים והטיפול באירועים מורכבים. הפלטפורמה מאפשרת ניהול אירועים בקלות, תוך אוטומציה של תהליכים מורכבים, ובכך מפחיתה שחיקת עובדים כתוצאה מהתראות אבטחת סייבר חוזרות. כתוצאה מכך, צוותי האבטחה יכולים להתמקד במשימות אסטרטגיות ולפעול במהירות ובדיוק רב יותר להתמודדות עם איומים ולהגברת החדשנות.
בשנת 2024 חתמה Torq על הסכמים עם לקוחות תאגידיים רב-לאומיים בהם Telefonica, ZARA  ו-ZoomInfo. הם מצטרפים לשורת לקוחות נרחבת של Torq, הכוללת חברות כמוAbnormal Security, Armis, Blackstone, Carvana, Check Point Security, Chipotle, Deepwatch, Lemonade, Lennar, Nubank, Rivian, SentinelOne,, Wiz  וחברות Fortune 100 משמעותיות נוספות. 
מייסדי  Torq (צילום: גיא חמוי)
עופר סמדרי, מנכ"ל ומייסד שותף של Torq: "Torq נוסדה כדי לספק פתרונות מתקדמים לאתגרים המורכבים בתחום הסייבר. סבב הגיוס הנוכחי מדגיש את היכולות של HyperSOC, המבוססת על בינה מלאכותית, לייצר שינוי משמעותי לצוותי ה SOC וממלאת תפקיד מרכזי בסיוע לארגונים ותאגידים גדולים בהתמודדות עם התראות סייבר ומאפשרת להם להתייעל, תוך ניצול אופטימלי של משאבי כוח האדם ותגובה מאוד מהירה לאירועי אבטחת מידע".
יונתן פישביין, CISO של Check Point: "הטכנולוגיה של Torq חוקרת, מבינה, מגיבה ומתקנת רבות מהתראות האבטחה הפנימיות של Check Point ללא כל התערבות אנושית, באופן כמעט אוטונומי. HyperSOC מזהה ובוחנת התראות וחולשות על פי פרמטרים מסוימים המבוססים על מדיניות האבטחה הארגונית. על בסיס כך היא נוקטת בצעדי מניעה כגון ניתוק משתמש או אימות כניסה רב שלבי ובמקרים מורכבים יותר היא מתריאה על צורך של בחינה מעמיקה יותר של אנליסט אנושי. הפלטפורמה נותנת המלצות לצעדים הבאים ובכך היא מאפשרת מענה מיטבי להתראות סייבר, לפני שהן הופכות לתקריות אבטחה".
ריצ'רד סיוולד, מייסד ומנהל שותף ב- Evolution Equity Partners: "הצמיחה המואצת והביקוש הגובר לפלטפורמה של Torq ממחישים את השפעתה המשמעותית על תחום הסייבר. אנו גאים לתמוך ב-Torq בדרכה לספק ערך משמעותי לצוותי אבטחה ברחבי העולם. השאלה כבר אינה 'אם', אלא 'מתי' כל ארגון יאמץ את פתרונות ההיפר-אוטומציה המבוססים על בינה מלאכותית".
אורן יונגר, מנהל שותף ב-Notable Capital: "Torq היא חברה מובילה בעולם הסייבר. היכולות המתקדמות של HyperSOC מחוללות שיפור משמעותי בביצועי צוותי האבטחה ומאפשרות להם לפעול ביעילות רבה יותר. Torq מסמנת את הדור הבא של פתרונות אבטחה טכנולוגיים, והפוטנציאל של החברה להמשך צמיחה הוא אדיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה