השוק

טירוף בהייטק הישראלי: זו החברה המקומית שרכשה סטארטאפ אמריקאי

חברת האגריטק הישראלית קרופקס (CropX), מודיעה על רכישת חברת הסטארט-אפ EnGeniousAg, שפיתח טכנולוגיה חדשנית, לניטור מדויק של חנקן בקרקע ובצמח
מערכת ice | 
מסחר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת האגריטק הישראלית קרופקס (CropX), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות אופטימיזציה וניהול של גידולים חקלאיים, מודיעה על רכישת חברת הסטארט-אפ EnGeniousAg, שפיתח טכנולוגיה חדשנית, לניטור מדויק של חנקן בקרקע ובצמח. CropX תשלב את הטכנולוגיה של EnGeniousAg במערכת שפיתחה לניהול חוות חקלאיות. זוהי הרכישה השישית של CropX, לאחר הרכישה האחרונה של Green Brain האוסטרלית בדצמבר 2023.
טכנולוגיית החישה שפיתחה EnGeniousAg, מוגנת בפטנטים ומספקת מדידות חנקן מיידיות בשטח. נתונים אלו מסייעים לחקלאים לדייק את כמות הדשן החנקני שיש להוסיף לגידולים, דבר שתורם לשיפור הרווחיות, הקיימות וביצועי היבול. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מנטרת חנקן גם במי ניקוז ומערכות השקיה.
ניהול דישון חנקן באופן מדויק, הוא אתגר קריטי בחקלאות. דשן חנקן מהווה אחת מהעלויות הגדולות ביותר עבור גידולים חקלאיים ברחבי העולם. שימוש לא יעיל בחנקן עולה לחקלאים מיליארדי דולרים מדי שנה ומגביר באופן משמעותי את פליטת גזי החממה ואת חדירת הניטראטים לנהרות ולמי התהום.
"רכישת טכנולוגיית החישה לניטור חנקן שפיתחה EnGeniousAg ושילובה במערכת ניהול החוות החקלאיות של CropX, היא צעד נוסף במחויבות שלנו לספק פתרונות אגרונומיים לחקלאים ברמת ה- One stop shop" אמר תומר  צח מנכ"ל CropX, "ניהול דישון חנקן הוא אתגר קריטי וכואב בתחום החקלאות המודרנית".
"בחיפושנו אחרי טכנולוגיות בתחום ניהול חומרי ההזנה לגידולים חקלאיים, הפתרון שפיתחה EnGeniousAg בלט באופן משמעותי מעל הפיתוחים הקיימים בתחום ואנו נרגשים על ההזדמנות לצאת למסחור ולספק ללקוחותינו פתרון טכנולוגי מהפכני ופורץ דרך, ההולם את חזון הקיימות של החברה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה