השוק

הלם במסעדה הטובה ביותר בישראל: השף נפרד אחרי 6 שנים

מסעדת ג'ורג' וג'ון של השף תומר טל, נבחרה לאחת המסעדות הטובות במזרח התיכון, וקטפה הישגים רבים. אלא שכעת, השף הודיע שהוא עוזב רגע לפני שמגזין מישלן נוחת בישראל. המסעדה תמשיך לעבוד
מערכת ice |  1
מטבח-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המסעדה הטובה ביותר כיום בישראל היא מסעדת ג'ורג' וג'ון שממוקמת במלון דריסקו בתל אביב, כאשר השף שמוביל אותה ב-6 השנים האחרונות הוא השף הצעיר והמבטיח תומר טל, שזכה באין סוף פרסים מאז, כאשר המסעדה הוכתרה כבר מספר פעמים כאחת מהמסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון, ואין ספק שטל הוא אחד המועמדים הבולטים בישראל לקטוף כוכב מישלן.
אלא שהיום (רביעי) תומר טל הנחית פצצה של ממש והודיע כי הוא עוזב את המסעדה. על פי פרסום של N12, טל לקח את ההחלטה אחרי שהגיע למיצוי מקצועי, והוא מעוניין להמשיך הלאה ולהקים כמה פרויקטים מסקרנים.
השף נפרד מהמסעדה עם פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא כתב: "בדצמבר 2018 התמזל מזלי והגעתי למלון דריסקו. מלא בתעוזה וחלומות גדולים, הגעתי לשים את עצמי בצלחת. כך נולדה ג׳ורג׳ וג׳ון. היא הייתה עבורי לעוד ילדה מיוחדת שבה השקעתי את כל מעודי, לימים היא הלכה והתברגה בפסגת הקולינריה המקומית ואף חצתה יבשות".
טל המשיך: "הגעתי איתה לשיאים יוצאי דופן, היינו יחד על במות מכובדות וחווינו רגעי אושר וסיפוק אין סופיים, הגשמתי את החלום שלי, חידדתי את עצמי בתור טבח ושף יוצר, מיקדתי את החזון שלי סביב אוכל ואירוח. היו גם תקופות קשות (קורונה, מבצעים, מלחמה ומה לא) אבל תמיד ידעתי שעבור האורחים והצוות שלי אלחם עד הסוף".
עוד כתב תומר טל: "אני איש של תוכניות לטווח הארוך, תמיד התמדתי לאורך שנים. התוכנית, לשמחתי הרבה, התארכה וג׳ורג׳ וג׳ון המשיכה להסב לי אושר וגאווה. עם זאת, לאחר 6 שנים אסיים את דרכי במלון והמסעדה שהיו לי לבית שני והחל מחודש דצמבר הקרוב, אצא לדרכי החדשה והמסקרנת בה אמשיך ליצור, לרגש ולכבוש פסגות נוספות. עדכונים בהמשך".
לסיום כתב: "באותה נשימה אני רוצה להודות לבעלי המלון והמסעדה, לצוותים לכל אורך תקופתי כאן, ספקים ונותני שירותים אחרים ובעיקר לאורחים שפקדו את המסעדה מידי ערב, ולאחל הצלחה גדולה בהמשך הדרך".
מג'ורג' וג'ון נמסר: "לאחר 6 שנים של מסע קולינרי משותף ומשובח, אנו מסיימים את המסע המשותף. עד הפרידה ג'ורג' וג'ון תמשיך לפעול בניצוחו הקולינרי של תומר ובמהלך חודש נובמבר נקיים ארוחות מיוחדות ואירוע פרידה. ג׳ורג׳ וג׳ון תמשיך להעניק לכם, גם אחרי הפרידה מתומר, חווית אירוח ברמה הגבוה ביותר, קולינרית ושירותית, פשוט כי זה מה שאנחנו יודעים ואוהבים כל כך לעשות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאודי*
    גלי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאודי****
    סגור