השוק

רשת המלונות הישראלית קורסת: קבוצת חג'ג' דורשת הקפאת הליכים

קבוצת הנדל"ן פנתה לביהמ"ש המחוזי: "לאחר הודעת סלינה אנגליה על כניסתה להליכי חדלות פירעון, החלו נושיה שלה ושל סלינה ישראל, לפעול כנגד סלינה ישראל. הפרה של ההסכמים עם קבוצת חג'ג' המקנה לה עילה להעמיד את כלל החובות לפירעון מיידי, וזאת לאחר שקבוצת סלינה קיבלה ארכות לביצוע התשלומים המקוריים מכוח ההסכמים"
מערכת ice |  2
רשת האירוח סלינה (צילום freepik, יחצ סלינה)
רשת המלונות ובתי האירוח סלינה ממשיכה לצלול. על פי 'פספורטניוז', ענקית הנדל"ן קבוצת חג'ג' פנתה אל בית המשפט המחוזי בקשה והגישה בקשה לפתיחת הליכים ומינוי נאמן, הקפאת הליכים לחברת ר.א.י יזמות מכמורת בע"מ מי שהייתה זו שניהלה בפועל את רשת סלינה בישראל, שהתמוטטה בחובות ענק והפסיקה את פעילותה.
צוין בבקשה: "לאחר הודעת סלינה אנגליה על כניסתה להליכי חדלות פירעון, החלו נושיה שלה ושל סלינה ישראל, לפעול כנגד סלינה ישראל. הפרה של ההסכמים עם קבוצת חג'ג' המקנה לה עילה להעמיד את כלל החובות לפירעון מיידי, וזאת לאחר שקבוצת סלינה קיבלה ארכות לביצוע התשלומים המקוריים מכוח ההסכמים".

עורכי הדין ביקשו: "צו האוסר על ביצוע כל דיספוזיציה בנכסי החברה, ללא אישור בית המשפט, למעט הפעלה במהלך העסקים הרגיל. להורות על מינויו של נאמן (לרבות נאמן זמני) של החברה, בעל ידע וניסיון בחברות תפעוליות . להעניק לנאמן את כל הסמכויות הנדרשות לשם בדיקת נכסי החברה והתחייבויותיה , תפיסת כל נכסי החברה וביצוע כל הפעולות המדרשות לשם כך".
לסיום הוסבר: "לקבוצת חג'ג', כמי שממינה וכנושה הפיננסית היחידה של החברה, לא הייתה ברירה אלא להגיש הליך זה על מנת לעצור את הכאוס הניהולי ועל מנת שימונה בעל תפקיד שייקח את מושכות הניהול לידיו. ללא הפעלה אין לחברה כל שווי משמעותי. בכוונת קבוצת חג'ג' לתפעל מקומות אלה באמצעות נאמן ומנהל מקצועי שימונה על ידו בהתאם לתוכנית הפעלה שתוגש ולאחר תקופת הפעלה קצרה בכוונתה של קבוצת חג'ג' לבחון הגעה להסדר חובות עם כל נושי החברה, ביניהם המשכירות, ובכך להיפרע בטווח זמן ארוך את כלל חובותיה של החברה לקבוצת חג'ג'".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחירים יקרים
    אתי 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכסף שאתם לקחתם על שהייה במלון. אפשר לנסוע לחו״ל פעמיים. לראות עולם ולעשות קניות ברבע מחיר
    סגור
  • 1.
    חג"ג כמה אתם רוצים בסוף אוכלים במזלג אחד (ל"ת)
    אבי 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור