השוק

אמזון חושפת: זאת מדיניות העבודה החדשה שמרתיחה את העובדים

המדיניות החדשה של אמזון תחייב את העובדים לשוב למשרדים חמישה ימים בשבוע החל מינואר הקרוב. שינוי זה מלווה בצמצום השכבות הניהוליות בעקבות בעיות תפעוליות חמורות

מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
מנכ"ל אמזון אנדי ג'סי הודיע על שינוי משמעותי במדיניות העבודה של החברה, אשר יחייב את העובדים לחזור למשרד חמישה ימים בשבוע, החל מינואר הקרוב. עד כה, אמזון דרשה נוכחות של שלושה ימים בשבוע בלבד במשרד, בהתאם לצרכים של הצוות. ג'סי הסביר כי השיבה למשרד נדרשת כדי לשמור על תרבות ארגונית איתנה ולחזק את שיתוף הפעולה בין העובדים.
בהודעה לעובדים, ציין ג'סי כי יינתנו חריגים במקרים שבהם המנהלים כבר אישרו לעוברים משרות עם תנאי עבודה מרחוק. "אנחנו מבינים שכמה מהחברים שלנו בעבודה הסדירו את חייהם האישיים בהתאם למצב הנוכחי, וחזרה למשרד באופן מלא תדרוש מהם להתאים את עצמם" כתב ג'סי.
במקביל להחלטה זו, הודיעה אמזון על צמצום השכבות הניהוליות, בעקבות דיווחים על תפעול לא יעיל בתוך החברה. נמסר כי תהליך הצמצום יכלול הפחתת בירוקרטיה ושיפור התהליכים הפנימיים. המהלך מגיע לאחר פיטורים נרחבים שנעשו השנה, של כ-18,000 עובדים, שהשפיעו גם על הצוותים בישראל.
ההחלטה להחמיר את דרישות הנוכחות במשרד עוררה התנגדות רבה בקרב העובדים, כאשר חלקם חתמו על עצומות נגד השינוי וחלקם אף עזבו את החברה. ג'סי הבהיר כי עובדים שאינם מסכימים עם המדיניות החדשה מוזמנים לעזוב את החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה