דיגיטל וטק

בלאגן באמזון: "מי שלא יחזור לעבוד מהמשרד, יכול לעזוב"

מנכ"ל אמזון קרא לעובדים לחזור לעבודה מהמשרדים ואף טען כי מדובר בהחלטה המוסרית והנכונה ביותר, למרות זאת העובדים לא ממש התרשמו מהקריאה ואלפים מהם חתמו על עצומה למניעת חזרה לעבודה ממשרדי החברה
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)

מנכ"ל אמזון אנדי ג'אסי דרש מהעובדים לחזור לעבוד דרך משרדי החברה. זאת לאחר שמתקופת הקורונה עבדו רוב הימים מהבית. "זה כנראה לא הולך להסתדר בינינו, נגמרו הימים שעובדים יכלו פשוט לא להסכים, אנחנו חוזרים לעבוד מהמשרדים לפחות שלוש פעמים בשבוע". על פי דיווח ב-Insider ג'אסי אמר את הדברים במהלך פגישה עם העובדים בתחילת החודש. אלפים מהם כבר חתמו על העצומה נגד החזרה למשרדים ורבים התפטרו בעקבות ההחלטה.

כזכור לפני מספר ימים הודיעו חברות רבות ביניהם אמזון על חזרה, לעבודה דרך המשרדים שלוש פעמים לפחות בשבוע. אמזון אף הסכימו לסבסד לעובדים שגרים רחוק בית מלון בקרבת המשרדים על מנת שיוכלו להגיע לעבודה. על פי דיווחים ג'אסי טען כי מדובר בהחלטה המוסרית ביותר ושעובדים מוזמנים לעזוב את החברה, אם לא ירצו לחזור.

מתחת לפני השטח, לא מדובר רק לשם כללים אתיים ושוויון בין עובדים, אלא גם לצמצום ופיטורי עובדים. מתחילת השנה פיטרה אמזון לא פחות מ-18,000 עובדים. אשר הגיעו לאחרונה גם לצוותים בארץ.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה