השוק

אילון מאסק צריך לדאוג? מניית החברה המתחרה זינקה בכ-1,300%

אילון מאסק, מאחורייך: חברת הטלקום AST SpaceMobile מעוניינת להתחרות בחברת SpaceX. במהלך ששת החודשים האחרונים, מניית חברת הטלקום קפצה מ-2 דולר ל-28 דולר. בנוסף, המניה של החברה צמחה בכ-1,300% מאז שצנחה באפריל | כל הפרטים

מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
לאחר שבחודש פברואר האחרון הכריזה חברת פלאפון על שיתוף פעולה מיוחד עם AST Space Mobile, חברת הטלקום עולה שוב לכותרות והפעם בעקבות המשימה המאתגרת שהציבה לעצמה – התחרות מול חברת SpaceX, המפעילה שירותי שיגור לחלל ומייצרת חלליות מטען וחלליות מאוישות שהוקמה על ידי איש העסקים המצליח אילון מאסק
על פי הדיווח של סוכנות הידיעות בלומברג, חברת הטלקום AST SpaceMobile שואפת להתחרות בחברה שהקים מאסק. על פי הפרסום, תוך חצי שנה מנייתה קפצה מ-2 דולר ל-28 דולר. עוד נודע, כי חברת AST SpaceMobile שיגרה היום (חמישי) את חמשת הלוויינים המסחריים שפיתחה מקייפ קאנוורל שבפלורידה. על פי חברת הטלקום, הלוויינים ישוגרו על רקטה שאותה פיתחה חברת SpaceX. 
עוד דווח כי המניה של חברת הטלקום צמחה בכ-1,300% מאז שצנחה באפריל. מניית חברת AST SpaceMobile ידועה כבעלת ביצועים מרשימים במיוחד במדד החברות הקטנות במהלך החצי השנה האחרונה. 
כזכור, באפריל 2021 חברת הטלקום הודיעה על הרחבת מרכז הפיתוח שלה בישראל. בעקבות כך, הכריזה AST SpaceMobile על גיוס של עשרות עובדים חדשים מרחבי הארץ עבור פיתוח המערכות של חברת הטלקום. 
כידוע, חברת AST SpaceMobile ידועה כגוף מוביל בתחום פיתוח מערכות תקשורת לווייניות. כאמור, בפברואר 2024 חברת פלאפון הודיעה על שיתוף פעולה מיוחד עם חברת הטלקום, שיכלול בדיקות וניסוי תקשורת לוויינית במטה החברה הממוקם בטקסס. על פי חברת פלאפון, מדובר בפתרון שהיא צפויה לאמץ עבור השלמת כיסוי סלולרי מלא באזורים מרוחקים ללא קליטה או בעת חירום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה