דיגיטל וטק

פלאפון במהלך ענק: בקרוב תהיה לכם קליטה סלולרית מכל מקום

חברת פלאפון הודיעה כי סיכמה על שת"פ עם חברת AST Space Mobile, במסגרתו תערוך בדיקות וניסוי תקשורת לוויינית בטקסס. מדובר בפתרון שפלאפון צפויה לאמץ כפתרון להשלמת כיסוי סלולרי מלא באזורים מרוחקים ללא קליטה או בחירום
מערכת ice |  3
אילן סיגל (צילום רמי זרנגר, ויקיפדיה)
חברת פלאפון הודיעה הבוקר (שני) כי סיכמה על שת"פ עם חברת AST Space Mobile, במסגרתו תערוך בדיקות וניסוי תקשורת לוויינית בחודש אפריל במטה החברה בטקסס. מדובר בפתרון שפלאפון צפויה לאמץ כפתרון להשלמת כיסוי סלולרי מלא באזורים מרוחקים ללא קליטה או בחירום.
הפתרון בנוי כך שהסמארטפון הרגיל יקשר בין המשתמש לבין חברת הסלולר דרך לוויין הנע סביב כדור הארץ ויספק קישוריות סלולארית ברמה גבוה. בפלאפון הדגישו כי השימוש הצפוי בתקשורת הלוויינית יוכל להיעשות מכל סמארטפון ולא מצריך שימוש בטלפון לווייני.  
תקשורת לוויינית מתבססת על קשר עם לוויינים המקיפים את כדור הארץ ומספקים כיסוי מלא של קליטה בכדור הארץ בנוסף לטווח תקשורת סלולרי או קווי תקשורת פיזיים. הלוויינים למעשה מסייעים במקומות שלא ניתן לפרוס אתרים ובאזורים מרוחקים ללא תשתיות, כך שלמעשה הם מספקים את הכיסוי והקישוריות הנדרשים באזורים אלה.
תקשורת לוויינית היא אחד מהנושאים החמים בעולם התקשורת בו יעסקו רבות גם בכנס הסלולר העולמי שנפתח היום בברצלונה. בכנס משתתפים גם בכירי חברת פלאפון בראשותו של המנכ"ל, אילן סיגל.
חברת AST היא המובילה העולמית בתחום פיתוח מערכות תקשורת לווייניות ויש לה שיתופי פעולה עם ענקיות התקשורת AT&T, גוגל ו-Vodafone. לחברה יש מרכז פיתוח גדול בישראל – AST&Science Israel.
"העתיד הסלולרי נמצא בתקשורת הלוויינית ואנו שמחים על שיתוף הפעולה עם AST, אמר אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון. סגל הוסיף: "מדובר בבשורה אדירה במיוחד בימים אלה, שצפויה לסייע לנו להביא לכיסוי סלולרי מלא ברחבי מדינת ישראל ולתת מענה אמיתי ללקוחות רבים בשעת חירום ובמקומות מרוחקים בהם אין קליטה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש יותר מדי אזורים ללא קליטה
    דימיטרי 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפלאפון יש יותר מדי אזןרים בלי קליטה או שקליטה ממש גרועה. הכותרת הכתבה לא מתאימה לתוכן ההודעה. זה לא יביא לי שיפור בקליטה במקומות איפה שיש קליטה חלשה או אין קליטה בכלל זה מקרים שאנשים נוסעים למקומות מרוחקים ששם זה יעבוד. מילה אחת בולשיט
    סגור
  • 2.
    חחחח אילון מסק יפתח את השירות סלקום ןפלאפון ילכו למכור
    ישראל 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תותים במחנה יהודה חכו לזה
    סגור
  • 1.
    כמה העלות בשבילנו ? זה שם המשחק (ל"ת)
    כסף 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור