השוק

גיימסטופ מכה שוב: המניה זינקה בעקבות תמונה מ"צעצוע של סיפור 2"

סוחר אופציות אלמוני רשם רווח של 550,000 דולר בעקבות פוסט מסתורי של Roaring Kitty שהקפיץ את מניית החברה ב-9%
שרון בירקמן | 
קית' גיל, גיימסטופ (צילום יוטיוב/ Roaring Kitty, ויקיפדיה/ Phillip Pessar)
חשבון מסחר באופציות על מניות חברת גיימסטופ (GameStop) גרף כ-550,000 דולר בעקבות פוסט מסתורי שפרסם ביום שישי משפיען המניות קית' גיל, הידוע ברשת כ-Roaring Kitty. גיל הוא משפיען מניות ואושיית רשת שהיה אחראי לזינוק של גיימסטופ ב-2021. הפוסט פורסם ברשת החברתית X וכלל תמונה ערוכה מתוך הסרט "צעצוע של סיפור 2".
זה היה הפוסט הראשון שגיל פרסם מזה יותר מחודשיים. התמונה ששיתף הביאה לתגובת שרשרת של עליות במניית גיימסטופ, זאת כיוון שאחרי פרשת גיימסטופ ב-2021, משקיעים קטנים עוקבים בדריכות אחר כל פרסום שלו. המניה הגיעה לעלייה מקסימלית של 9% במהלך המסחר ביום שישי. בהמשך המניה נחלשה מעט, אם כי נשארה בעלייה של כ-4% ועמדה על 23.39 דולר.

דקות לפני פרסום הפוסט ביצע סוחר אלמוני רכישה של כ-10,000 אופציות call למניה, עם מועד פקיעה קרוב ומחיר מימוש של 22.5 דולר. השווי הכולל של העסקה עמד על 1.74 מיליון דולר. לאחר פרסום הפוסט הסוחר מכר את האופציות בשני בלוקים של 5,000 חוזים וברווח כולל של כ-550,000 דולר – עלייה של כ-30%.
"זו כמות גדולה של אופציות בטווח קצר מאוד, במיוחד לפני סוף שבוע", אמר ברנט קוצ'ובה, מייסד חברת SpotGamma, המספקת תובנות פיננסיות על שוקי ההון. 
בפוסט קודם שפרסם בחודש יוני שיתף גיל תמונה של גור כלבים, מה שעורר גל ספקולציות לגבי השקעותיו בחברת Chewy. גם מניית Chewy זינקה בעקבות הפרסום. בדוח רגולטורי נחשף כי גיל רכש 6.6% ב-Chewy ימים ספורים לפני הפרסום. מגיל לא נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה