השוק

לקוח ביטחוני גדול: החברה בשליטת קרן פימי בהזמנה ששווה מיליונים

פי.סי.בי מדווחת על הזמנת המשך בהיקף של 7.4 מיליון דולר לאספקת מוצרים לזיווד אלקטרוניקה ומעגלים מודפסים עבור פרויקט ביטחוני בישראל. סך כל היקף המכירות המצטבר במסגרת ההסכם הינו כ-16.3 מיליון דולר. מתחילת 2024 דיווחה החברה על הסכמים במגזר הביטחוני בסך מצטבר של כ-49 מיליון דולר
מערכת ice | 
עובד שפירא (צילום רועי מזרחי, freepik)
פי.סי.בי מדווחת הבוקר (שני) על קבלת הזמנת המשך להסכם אספקה של מוצרי זיווד אלקטרוניקה הכוללת גם אספקה של מעגלים מודפסים לפרויקט ביטחוני עבור לקוח מוביל בתעשייה הביטחונית בישראל. היקף המכירות המצרפי בגין הזמנת ההמשך צפוי להסתכם בכ-7.4 מיליון דולר.
להערכת פי.סי.בי, המוצרים שבהזמנת ההמשך יסופקו במהלך כ-6 חודשים, החל מהרבעון הראשון של שנת 2025. בתוספת הזמנת ההמשך, סך כל היקף המכירות המצטבר במסגרת ההסכם הינו כ-16.3 מיליון דולר, נכון למועד דיווח זה. בנוסף, פי.סי.בי מוכרת ללקוח מוצרים נוספים מעבר למוצרים אשר יימכרו במסגרת הסכם זה. 
פי.סי.בי ממשיכה לממש את היתרון הטכנולוגי והשילוב בין החטיבות על מנת לקבל הזמנות במגזר הביטחוני. מתחילת שנת 2024 דיווחה החברה על הסכמים במגזר הביטחוני בסך מצטבר של כ-49 מיליון דולר. מרבית ההסכמים מתבססים על אספקת מעגלים מודפסים, תחום פעילות אותו מגדירה החברה כאסטרטגי ובעל רווחיות גבוהה.
להערכת החברה, מדובר בהזמנות משמעותיות בעלות ערך מוסף לפעילות החברה, הן ביחס לתחום השימוש הסופי במוצרים והן ביחס ליכולות הטכנולוגיות הנדרשות מהחברה על מנת לייצר מוצרים כאמור.

פי.סי.בי דיווחה בדוחות הכספיים לרבעון השני של 2024 על שיא בצבר ההזמנות והסכמי המסגרת שעמד, נכון לסוף הרבעון השני, על כ-183 מיליון דולר, ושיקף את הגידול בביקושים מצד תעשיות ביטחוניות וצבאיות. ההזמנה הנוכחית מצטרפת לצבר וליכולת של החברה לתכנן לטווח ארוך את המשך הצמיחה בפעילותה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה