השוק

בהיקף של כ-9.1 מיליון דולר: פי. סי. בי טכנולוגיות חוגגת הישג ענק

פי.סי.בי טכנולוגיות מכריזה על קבלת הזמנה לאספקת מעגלים מודפסים בהיקף של כ-9.1 מיליון דולר עבור לקוח מוביל בתעשייה הביטונית בישראל. במסגרת ההסכם, תבצע חברת פי.סי.בי טכנולוגיות גם הרכבת מכלולים ורכיבים אלקטרוניים בחטיבת זיווד אלקטרוניקה של החברה. להערכת החברה, המוצרים שבהסכם יסופקו במהלך שנת 2025

מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פי.סי.בי טכנולוגיות שבשליטת קרן פימי, הידועה כאחת החברות המובילות בעולם בייצור מעגלים מודפסים, מכריזה על קבלת הזמנה לאספקת מעגלים מודפסים בהיקף של כ-9.1 מיליון דולר, עבור לקוח מוביל בתעשייה הביטחונית בישראל
בעקבות כך, חטיבת מעגלים ומצעים של החברה תספק את המעגלים המודפסים לפרויקט שמתאפיינים ברמת מורכבות טכנולוגית גבוה ויהוו חלק מהותי ועיקרי מהתמורה הכספית הכוללת של ההסכם. 
בשל ביקושים גדלים למוצריה בשוק הצבאי, הרפואי והתעשייתי, הפכה חטיבת המעגלים המודפסים לרווחית ביותר מבין כל פעילויותיה של החברה. בשל כך,  חטיבת המעגלים המודפסים מהווה מנוע צמיחה מרכזי בעסקי החברה לשנת 2024 ולשנים הקרובות.
במסגרת ההסכם, תבצע חברת פי.סי.בי טכנולוגיות גם הרכבת מכלולים ורכיבים אלקטרוניים בחטיבת זיווד אלקטרוניקה של החברה. להערכת החברה, המוצרים שבהסכם יסופקו במהלך שנת 2025. מלבד זאת, הוחלט בין הצדדים כי החברה תמכור ללקוח מוצרים נוספים אשר אינם כוללים במסגרת ההסכם. 
להערכת החברה, מדובר בהזמנות משמעותיות בעלות ערך מוסף לפעילות החברה, הן ביחס לתחום השימוש הסופי במוצרים והן ביחס לשילוב היכולות הטכנולוגיות הנדרשות מהחברה על מנת לייצר את הפלטפורמות הביטחוניות.
פי.סי.בי צופה כי בתקופה הקרובה יתקבלו הזמנות המשך נוספות בהיקף דומה של מיליוני דולרים בקשר עם הפרויקט הביטחוני כאמור. מתחילת השנה, דיווחה החברה על הסכמים בסך כולל מצטבר של כ-44.1 מיליון דולר, בדגש על פרויקטים ביטחוניים אותם מבצעת החברה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה