השוק

תיגבור מסכמת רבעון מוצלח: הכנסות עלו ב-18.5% ל-340 מיליון שקל

קבוצת תגבור אשר מספקת שירותי כוח אדם, פרסמה את תוצאותיה במהלך הרבעון השני של השנה. בדוחות, תגבור מציגה צמיחה ברווחים ואף מכריזה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בגבוה 5.45 מיליון שקל
מערכת ice | 
אורית בנבנישתי (צילום מורג ביתן)
קבוצת תגבור, העוסקת במתן שירותי כוח אדם ונסחרת בבורסה בתל אביב, פרסמה היום (חמישי), את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של השנה. מנתוני הדוח עולה שהקבוצה ממשיכה במגמת הצמיחה עם עלייה ברווחים.
ההכנסות ברבעון השני עלו ב- 9.3% לסכום כולל של 340.9 מיליון שקל לעומת 311.8 מיליון ברבעון המקביל ב-2023. הכנסות מפעילות החברה בתחום כוח האדם וסיעוד גדלו ב-7.6% והגיעו לסכום של 228.9 מיליון שקל בהשוואה ל-212.7 מיליון שקל. בתגבור מסבירים שהגידול במכירות נובע מעלייה במכירות בתחום הסיעוד ומנגד קוזז מירידה בתחום ההשגחות. בעקבות מלחמת חרבות ברזל כ-20% מההשגחות לבחינות בגרות התקיימו ברבעון השלישי בשנת 2024 בשונה משנים קודמות.
במגזר האבטחה, תגבור הציגה עלייה של 16.7% בהכנסות שהסתכמו ב-95.1 מיליון שקל בהשוואה לנתון של התקופה המקבילה שעמד על 81.5 מיליון שקל. הגידול נובע בעיקר מהכנסות ממכרזים חדשים והפעלת מכרזים שהוקפאו עקב המלחמה. הכנסות מגזר נגישות ברבעון הסתכמו לכ-5.8 מיליון שקל לעומת כ-6.1 מיליון שקך ברבעון המקביל.
הרווח הגולמי ברבעון צמח בכ-8.3% והסתכם לכ-27.4 מיליון שקל בהשוואה ל-25.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול ברווח נובע בעיקר מעלייה במחזור פעילות החברה והושפע לרעה מתוספת של יום חג אחד ברבעון לעומת תקופה קודמת. הרווח התפעולי ברבעון צמח בכ-17.4% והסתכם לכ-15.5 מיליון שקל לעומת כ-13.2 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הרווח הנקי ברבעון צמח ב-18.5% והוערך ב-10.9 מיליון שקל לעומת 9.2 מיליון שקל אשתקד. ההון העצמי לסוף הרבעון הסתכם בכ-184.5 מיליון שקל עלייה בהשוואה לסכום שנרשם בסוף 2023 שעמד על 171.7 מיליון שקל. דירקטוריון הקבוצה החליט על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בגובה 5.45 מיליון שקל.
אורית בנבנישתי מנכ"לית החברה, מסרה: "אנו מסכמים רבעון מוצלח עם המשך צמיחה בכל הפרמטרים. התוצאות הטובות נובעות מצמיחה ראלית בכלל פעילות הקבוצה בעיקר במגזר כ"א והסיעוד וזאת על אף דחיה של חלק מהפעילויות שנדחו או שונו בעקבות המלחמה מהרבעון השני לרבעון השלישי, כגון ההשגחות לבחינות הבגרות וכן מגידול משמעותי בפעילות מתחום האבטחה, כתוצאה מזכיה במכרזים חדשים והפעלת מכרזים שהוקפאו עקב המלחמה. מתחילת השנה אנו עדים להמשך התאוששות הדרגתית וחזרה לשגרה ברוב מגזרי הפעילות כאשר בתחום הנגישות אנו פועלים לחיזוק התוצאות ע"י הגדלת הסינרגיה מול שאר תחומי הפעילות יחד עם הבאת טכנולוגיות חדשות, התייעלות תפעולית ושיפור השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו".
בנבנישתי, המשיכה ואמרה כי: "באמצעות היתרון לגודל והפעילות של החברה והאיתנות הפיננסית הגבוהה אנו ערוכים לשמור על המגמה החיובית בפעילות תוך מימוש ההזדמנויות שעומדות בפנינו בתחומי הפעילות השונים. תיגבור תמשיך להוות בית של פתרונות גם לשנים הבאות ואנו מאמינים ביכולתנו לממש את החזון העסקי של הקבוצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה