השוק

חברת הקנאביס הישראלית קורסת: אין כסף לשלם לרואי חשבון

החברה הישראלית "קנבוטק", לא תוכל לשלם לרואי החשבון המבקרים שלה, כדי שיפרסמו עבורה דו"ח למחצית הראשונה של שנת 2024. שווי החברה צנח בשל הביצועים החלשים שלה מ-130 מיליון שקל ל-10 מיליון בלבד
מערכת ice | 
אלחנן שקד, מנכ"ל קנבוטק (צילום יחצ, unsplash, freepik)
שוויה של החברה הישראלית "קנבוטק", צנח מ-130 מיליון שקל, הסכום בו הוערכה החברה כאשר היא גייסה 30 מיליון שקלים בשנת 2021. כזכור, רואי החשבון המבקרים את החברה הצמידו לדו"חות החברה, בשנת 2022, הערת "עסק חי".
על אף שפרסמה החברה כי בכוונתה לבצע תוכנית התייעלות ולא פירטה את מרכיביה, נראה שככל הנראה התוכנית לא צלחה, מאחר ועל פי דיווח שהתפרסם היום (שלישי) ב"דה מרקר", לחברה אין מספיק כסף כדי לשלם לרואי החשבון המקרים אותה, לצורך פרסום הדו"ח למחצית השנה הראשונה.
כזכור, החברה הודיעה בחודש מרץ האחרון על חתימת הסכם עקרונות עם חברת  "Phoenix Retail Holdings", של היזם אסף אורן. במסגרת ההסכם הוחלט כי "קנבוטק" תעניק למיזם משותף של החברות זכויות שימוש בלעדיות בקניין הרוחני של מותג רפואת המניעה שלה, וכן היתר למכור את מוצריה ברשת של נקודות מכירה פיזיות אשר יוקמו בבריטניה.  
מנגד, על פי ההסכם, חברת "Phoenix Retail Holdings"  תשקיע  50,000 פאונד במיזם וכן תפעל לאתר משקיעים ויזמים נוספים בבריטניה אשר יחברו אליה בהקמתו.
בנוסף, במסגרת ההסכם התחייבה החברה של היזם אסף אורן, כי תוביל  תכנית לפתיחה מיידית של לפחות 3 נקודות מכירה במיקומים מרכזיים ברחבי לונדון וכ-10 נקודות מכירה עד סוף 2025.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה