השוק
טיב טעם מזנקת: 600 אלף חברי מועדון; תחלק דיבידנד
קבוצת טיב טעם מסכמת את הרבעון השני של שנת 2024 עם גידול משמעותי בכל המדדים: ההכנסות עלו ב-12.1%, הרווח התפעולי עלה ב-26.8% והרווח הנקי גדל ב-37.4%
ענקית המזון טיב טעם של חגי שלום, הגדולה ביותר בתחום הלא כשר, דיווחה היום (רביעי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2024.
הכנסות הקבוצה ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ-489.6 מיליון שקל, גידול של כ-12.1% בהשוואה להכנסות של כ-436.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות מגזר קמעונאות המזון הסתכמו בכ-422.3 מיליון שקל, גידול של כ-13.2% בהשוואה ל-373.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. גידול זה נובע בעיקר מעלייה בפדיון החנויות הזהות ותרומת חנויות חדשות שנפתחו במהלך השנים האחרונות.
הפדיון בחנויות זהות ברבעון השני של 2024 עלה בכ-13.4% בהשוואה לרבעון המקביל.
הפדיון בחנויות זהות ברבעון השני של 2024 עלה בכ-13.4% בהשוואה לרבעון המקביל.
ההכנסות במגזר התעשייה הסתכמו ב-99.6 מיליון שקל, גידול של 6.7% לעומת 93.4 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הרווח הגולמי של קבוצת טיב טעם ברבעון השני של 2024 הסתכם ב-158.7 מיליון שקל, גידול של 10.9% לעומת 143.1 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הרווח הגולמי של מגזר קמעונאות המזון ברבעון השני של 2024 הסתכם בכ-135.6 מיליון שקל, גידול של 9.7% בהשוואה ל-123.6 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור הרווח הגולמי ממכירות מגזר זה עמד על 32.1%, ירידה קלה בהשוואה ל-33.1% ברבעון המקביל.
הרווח הגולמי של מגזר התעשייה ברבעון השני של 2024 הסתכם ב-22.7 מיליון שקל, גידול של 17.8% לעומת 19.3 מיליון שקל ברבעון המקביל, עם עלייה בשיעור הרווח הגולמי ל-22.8% ממחזור ההכנסות.
הרווח התפעולי של קבוצת טיב טעם ברבעון השני של השנה עלה ב-26.8% והגיע ל-35.5 מיליון שקל, לעומת 28 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי ברבעון עמד על 7.3% בהשוואה ל-6.4% ברבעון המקביל.
הרווח התפעולי של מגזר קמעונאות המזון ברבעון השני של 2024 הסתכם ב-26.2 מיליון שקל, גידול של 10.4% לעומת 23.7 מיליון שקל ברבעון המקביל, עם ירידה קלה בשיעור הרווח התפעולי ל-6.2% ממחזור ההכנסות.
הרווח התפעולי של מגזר התעשייה ברבעון השני של השנה זינק ב-158% והגיע ל-8.5 מיליון שקל, לעומת 3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור הרווח התפעולי ממכירות במגזר זה עמד על 8.6%.
ה-EBITDA ברבעון השני של השנה עלה ב-17% והגיע ל-62.9 מיליון שקל, לעומת 53.7 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הרווח הנקי גדל בכ-37.4% והסתכם בכ-21.3 מיליון שקל, בהשוואה ל-15.5 מיליון שקל ברבעון השני של 2023.
מועדון הלקוחות של הקבוצה גדל ב-9.2% וכולל כיום כ-557 אלף חברים.
החברה תחלק דיבידנד של 6.4 מיליון שקל.
עוד ב-
חגי שלום, המנכ"ל ובעל השליטה: "אנו ממשיכים לפעול ולהתחזק בכל מנועי הצמיחה, בתוכם המשך חיזוק פעילות הסחר המקוון, קידום מועדון הלקוחות החדש יחד עם תכנית הנאמנות, פתיחה ושדרוג של חנויות, המשך ההתייעלות וחיזוק הסינרגיה בין המגזרים."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.יש דרישה שהולכת וגדלה לאוכל לא כשר בכל הארץ (ל"ת)גל 08/2024/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.שירות פחיורי 08/2024/22הגב לתגובה זו0 0סניף בן יהודה/בן גוריון בתל אביב.מחירים של מעדניית פרימיום ואפס שירות.פניתי למנהל הסניף מחוץ לחנות שותה פחית שתייה וטוען כי אין לו עובדים.סגור
-
2.מתי תגיעו לירושלים? (ל"ת)דני 08/2024/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.חבר מועדוןשוקי להט 08/2024/21הגב לתגובה זו0 1הם עושים צחוק כל אחד יקבל בערך 11 שקל אני מוותרסגור