השוק

רמי לוי ימכור את החלק שלו? רשת הענק לקראת מהפכה ענקית

לאחר שחוותה רשת בתי הקפה קופיקס, אשר בבעלותו של איש העסקים רמי לוי ירידה משמעותית בהכנסות שלה בסניפים בישראל, כעת שוקל לוי למכור את חלקו בקופיקס הגלובלית
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, פייסבוק/ רשת קופיקס)
איש העסקים רמי לוי הוא ללא ספק אחד האנשים העסוקים בישראל, ובשנים האחרונות הוא הגדיל משמעותית את כמות העסקים שברשותו. לוי מחזיק בנוסף לרשת הקמעונאות שלו ושלל העסקים שלו, למי ששכח, גם את רשת הקפה קופיקס, שזכורה לנו כרשת שמציעה קפה ושלל מוצרים ב-5 שקלים בלבד.
בשנת 2018 רכש רמי לוי את מרבית מניות השליטה בחברה וכיום הוא מחזיק בכ-72% ממנה. לאחרונה הגישה קופיקס את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2024, כאשר בדו"ח צוין כי החברה חוותה ירידה בהכנסות שלה בישראל, בשיעור של 1.9%, לסכום של 74 מיליון שקל.
היום (ראשון) פורסם ב"כלכליסט" כי נשקלת בקופיקס האפשרות למכור את חלקה ברשת הגלובלית, המפעילה מאות סניפים ברחבי אירופה. כידוע, החברה של רמי לוי מחזיקה בכ-42% מהרשת הגלובלית. חלופה נוספת שנבדקת היא מציאת משקיע חיצוני לפעילות הבינלאומית של החברה.
על אף הירידה במכירות החברה, בדו"ח צוין כי ההפסדים נטו קטנו בצורה משמעותית ביותר ואף כמעט נעלמו לחלוטין. וזאת בעקבות עליית הרווח הגולמי בחברה, שסייעה להפסדים התפעוליים שהתקיימו ברבעון המקביל אשתקד, להפוך לרווח תפעולי ברבעון הנוכחי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה