השוק

הכנסות הייקון צמחו פי 3 - והחברה עברה לרווח גולמי: "שנת מפנה"

החברה העוסקת בתחום הייצור הדיגיטלי של אריזות קרטון ומעמדי תצוגה, פרסמה את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2024. החברה, שמיישמת תוכנית התייעלות, רשמה הכנסות של 9.9 מיליון דולר. החברה גם הקטינה את ההפסד התפעולי, שהגיע לכ-4.3 מיליון דולר. היו"ר שלמה נמרודי: "משקיעים מאמצים רבים לבסס את הצמיחה"
מערכת ice | 
שלמה נמרודי הייקון (צילום רועי מזרחי)
הייקון מערכות, חברה העוסקת בתחום הייצור הדיגיטלי של אריזות קרטון ומעמדי תצוגה, פרסמה הבוקר (ראשון) את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2024, המציינות גידול משמעותי בכל הפרמטרים העיקריים. הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2024 צמחו בכפי 3 והגיעו ל-9.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-3.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
הצמיחה נבעה ממכירת 4 מערכות חדשות, עלייה במחירי המכירה של המערכות, וכן גידול בהכנסות ממכירת שירותים ומתכלים. הרווח הגולמי של החברה זינק ל-2.2 מיליון דולר, לעומת הפסד גולמי של 0.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. לדברי החברה, עלייה זו נובעת מהגידול בהכנסות ומהקטנת עלויות תפעול במסגרת תוכנית ההתייעלות שהחברה החלה בה בשנת 2023.

 
שלמה נמרודי, יו"ר הייקון מערכות: "תכנית ההתייעלות שהתחלנו ליישם בשלהי 2023 מתחילה לתת את אותותיה, וביחד עם החשיפה המצוינת שקיבלנו בתערוכת 'דרופה' שנערכה בחודש יוני האחרון אנחנו סבורים שהייקון נמצאת בדרך הנכונה, ומאמינים ששנת 2024 תצוין כשנת מפנה בחברה. בעקבות תערוכת דרופה קיבלנו הזמנות, הזמנות מותנות ומכתבי כוונה למערכות בהיקף של כ-16.5 מיליון דולר, ואנו מצפים להמשך המומנטום החיובי. מתחילת השנה חווינו גם גידול בהכנסות משירותים ומתכלים, אינדיקציה משמעותית עבורינו לשימוש הגובר מצד לקוחותינו במערכות החברה, ושביעות רצונם. אנחנו מאמינים שהייקון מביאה בשורה אמיתית לשוק, וממשיכים להשקיע מאמצים רבים לבסס את צמיחת החברה והגעה לרווחיות".
למרות השיפור, החברה רשמה הפסד תפעולי של כ-4.3 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2024, שיפור משמעותי מההפסד התפעולי של 11.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. שיפור זה נובע מגידול בהכנסות ומהמהלך לצמצום עלויות תפעול, יחד עם קפאת תוכנית הפיתוח של המערכת הדיגיטלית. 
ההפסד הנקי של החברה הצטמצם ל-4.9 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה, לעומת 11.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. במועד פרסום הדוח, צבר ההזמנות של החברה עומד על כ-3.65 מיליון דולר. מאז 1 באוגוסט 2024, יאיר אלקובי מונה למנכ"ל החברה, במקומו של שלמה נמרודי, אשר מונה ליו"ר דירקטוריון החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה