השוק

הייקון הישראלית כובשת את גרמניה: זה ההסכם הענק שעליו חתמה

הייקון מערכות מכריזה על התקדמות מהותית בפוטנציאל המכירות לשנים 2024-2025, בעקבות השתתפותה בתערוכת "דרופה". שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון: "אני גאה ביותר על הופעתה של חברת הייקון בתערוכת דרופה. התוצאות מדברות בעד עצמן ואנו בטוחים כי בהסתכלות לאחור שנת 2024 תירשם כשנת מפנה"

מערכת ice | 
שלמה נמרודי הייקון (צילום רועי מזרחי)
הייקון מערכות מכריזה היום (שלישי) על התקדמות משמעותית בפוטנציאל המכירות לשנים 2024-2025 בעקבות השתתפותה בתערוכת דרופה, התערוכה הגדולה והחשובה ביותר לשוק העולמי בתחום הדפוס וייצור האריזות.
התערוכה, שהתקיימה במשך 11 ימים רצופים בדיסלדורף, גרמניה והסתיימה לפני מספר ימים, הייתה צפויה להיערך בשנת 2020 אך בעקבות מגפת הקורונה היא בוטלה. במהלך תערוכת דרופה, חברת "הייקון" הציגה את מערכת Beam3,  הכוללת שדרוגים במערכת החיתוך ובמערכת הובלת הנייר.
לצד זאת, החברה חשפה בפני הנוכחים בתערוכה את מערכת ה-Beam Writer, המאפשרת הכנת התבנית הדיגיטלית Digital Adhesive Rule Technology בנפרד ממערכת הייצור. לטענת חברת הייקון, שילוב שתי מערכות אלו מעניק יתרון משמעותי בתפוקות. מדובר בשיפור של כ- 50% בכמות העבודות שהמערכת יכולה לבצעה בזמן נתון ביחס למערכת ה-Beam2 של החברה.
סיימון לואיס, סמנכ״ל בכיר לשיווק, אסטרטגיה ופיתוח עסקי בחברת הייקון: ״אין כל ספק כי תוצאה זו צפויה לקצר ולפשט את תהליכי המכירה לאור העובדה כי תדמית ביצועי החברה וכמו כן איכות מוצריה, כתוצאה מתערוכת דרופה, הינם כיום בסטנדרט תעשייתי מקובל וגבוה".
לצד ההשתתפות בתערוכה, חברת "הייקון" מדווחת כי חתמה על הזמנות חדשות, הזמנות מותנות ומכתבי כוונה למערכות בהיקף של כ-16.5 מיליון דולר, לפני הכנסות ממתכלים ושירותים. מתוך סכום זה, החברה עדכנה לפני כשבוע על מקדמה שהתקבלה בגין הזמנת מערכת Beam 2 הנמכרת בסכום של עד כ-1.8 מיליון דולר.
הזמנת המערכת מיועדת לשוק הקרטון הקשיח ללקוח מוביל בארה"ב. לצד זאת, חברת "הייקון" רושמת הישג מרשים נוסף, לאחרונה זו קיבלה הזמנה ראשונה באנגליה למערכת ה- עם אופציה לשדרוג למערכת Beam2C Non-Stop, וכן אפשרות להצטרפות לתכנית ה- Vulcan Option Program.
להערכת החברה, במהלך חודש יוני תתקבל מקדמה על אותה הזמנה. בהמשך לכך, נרשמו 8 הזמנות נוספות לחברה מטעם החברות Euclid ו-Beam. לטענת הייקון, ההסכמים עמן ייחתמו בחודשיים הקרובים וחלקן ייחתמו עד סוף שנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה