השוק

הייקון הישראלית בדרך לעסקת ענק עם ארה"ב: "ציון דרך אסטרטגי"

הייקון מערכות מדווחת על הזמנת מערכת הדגל של החברה מסוג Beam2C לחברה האמריקנית Menasha Packaging. זאת הפעם השלישית בה מתבצעת עסקה מסוג זה. נשיא החברה מייקל ריגסקר: "שבעי רצון מהתוצאות, הרבה מעבר למה שציפינו"
מערכת ice | 
שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות (צילום רועי מזרחי)
חברת הייקון מערכות מדווחת היום (שני) על קבלת הזמנה ומקדמה לאספקת מערכת הדגל של החברה מסוג Beam2C, לשוק הקרטון הגלי. עסקה זו הינה כחלק מהסכם הכוונות שדיווחה החברה בדצמבר למכירת ארבע מערכות במהלך השנתיים הקרובות, כרקע לכניסתו של התאגיד לתחום הדיגיטלי.
ההסכם עם חברת Menasha Packaging, הוא הסכם עם תנאים מסוימים אותם החברה האמריקנית מילאה ברכישת המכונה השלישית, על ידי כך התאגיד האמריקני הצטרף כלקוח שישי, לקבוצת חמישה לקוחות יסוד אחרים השותפים ל-Vulcan Foundation Program - תכנית הפיתוח של המערכת הדיגיטלית בפורמט רחב לשוק הקרטון הגלי.


חברת הייקון וולקן (קרדיט: חברת הייקון)

מערכת הדגל נמכרת בטווח מחירים של בין 1.8 מיליון דולר לבין 2.7 מיליון דולר, לפי התניית צורתה. אספקה והתקנת המערכת שהוזמנה כעת תתקיים במהלך הרבעון השני של 2024. שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות בירך על ההזמנה: "עסקה חשובה זו עם התאגיד האמריקני המוביל Menasha Packaging, הינה ציון דרך אסטרטגי לחברה". 
החברה האמריקנית שחתמה עם חברת הייקון, הוקמה לפני למעלה מ-175 שנה, מונה כ-7,000 עובדים ו-100 מתקנים ומפעלים בארה"ב ואירופה, מתוכם כ-17 מפעלי ייצור אריזות ומערכי תצוגה מקרטון קשיח וקרטון גלי. התאגיד האמריקני הינו לקוח חדש עבור הייקון מערכות, שכן היא מצטרפת לחברות נוספות בשכבה זו שהתקשרו עם הייקון. החברות הנוספות למשל הינם תאגידים כדוגמת WestRock (ווסטרוק), Pratt (פראט), Schumacher (שומאכר) ואחרים.
מייקל ריגסקר, נשיא חברת Menasha Packaging בירך אף הוא: "התרשמנו מאוד מהמהירות שבה התחלנו ייצור מלא על שתי המערכות. בתוך שלושה שבועות ממועד מסירת המערכות, נציגי חברת הייקון, סיימו התקנה מלאה, הכשרת צוותי מפעילים והחלו בתהליך ייצור מלא על שתי המערכות ביחד עם צוותי ההפעלה שלנו. אנחנו שבעי רצון מהתוצאות, הרבה מעבר למה שציפינו. זה בהחלט נתן לנו את הביטחון לעבור לשלב הבא ולהרחיב את יישום הפתרון הדיגיטלי של הייקון גם במפעלי האריזות מקרטון גלי".
מפני שלקוחות הייקון בשוק האריזות מגדילים באופן עקבי את היקף הייצור על המערכות של החברה הישראלית, בממוצע שנתי של כ-50% בכל אחת מארבע השנים האחרונות, המערכות של הייקון מייצרות בסיס צמיחה אותו החברה מתכוונת למנף בתערוכת דרופה המתקיימת השנה בין ה-28 במאי עד ה-7 ביוני. בתערוכה זאת משתתפים כ-250 אלף ל-300 אלף מבקרים, כאשר כ-65% מהם הינם מקבלי החלטות אשר בתערוכות הקודמות התחייבו על רכישות בזמן התערוכה.
 
בתוך כך, בשבוע החולף התקיים אירוע בלעדי בגרמניה, בו חשפה הייקון סדרת מוצרים חדשים גם לשוק הקרטון הקשיח וגם לשוק הקרטון הגלי. כמו כן, חשפה החברה את האב טיפוס למערכת הוולקן לייצור אריזות קרטון לשוק הקרטון הגלי, בפורמט הרחב אותו מתכוונת להשלים עד לתערוכת דרופה לשנת 2028. חברת הייקון מערכות בע"מ הוקמה בשנת 2009, החברה פועלת בתחום של ייצור אריזות ומארזי תצוגה באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות וייחודיות.
מטה החברה אשר ממוקם בעיר יבנה מפתח, משווק, מוכר ותומך במכונות דיגיטליות המאפשרות יצירה של קווי קיפול עם טכנולוגית 3D וחיתוך בלייזר עבור מפעלי ייצור אריזות. באמצעות אותה טכנולוגיה, המוצרים המתכלים הייחודיים, עומדים בדרישות השוק הגדלות, הגברת המודעות לנושא הקיימות וכן הקצב המהיר של שינוי האריזות על ידי חברות המותגים הגדולים של מוצרי צריכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה