השוק

מנועי בית שמש חוגגת: הרווח הנקי זינק פי 3 ל-9 מיליון דולר

מנועי בית שמש, העוסקת בייצור ושיפוץ חלקי מטוסים ונמצאת בשליטת קרן פימי פרסמה את תוצאותיה הכספיות במהלך הרבעון השני של השנה. בנתוני הדו"ח החברה מציגה זינוק ברווחים, עם הכנסות בגובה 62 מיליון דולר וזינוק עצום ברווח הנקי
מערכת ice | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום, shutterstock)
חברת מנועי בית שמש, אשר נמצאת בשליטת קרן פימי, העוסקת בייצור ושיפוץ חלקי מנועי מטוסים אזרחיים וצבאיים פרסמה את תוצאותיה ברבעון השני של השנה. בנתוני הדו"ח, החברה מציגה זה רבעון שני, עליה משמעותית ברווחים.  
במהלך הרבעון השני של השנה, החברה הציגה עלייה של 20% בהכנסות, אשר הסתכמו ב-62 מיליון, לעומת 51.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. לפי החברה, הגידול בהכנסות ברבעון נובע מהעליה שנרשמה במכירות בשני מגזרי הפעילות שלה.
אחד ההישגים המרכזיים של מנועי בית שמש, הוא הרווח הגולמי שרשם זינוק של 86% ברבעון והוא מוערך בסכום של 14.8 מיליון דולר, לעומת כ-8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. השיפור המשמעותי ברווח הגולמי וברווחיות נובע בעיקר מצמיחה חדה בהיקף הפעילות ובתמהיל העסקאות.
מפעל מנועי בית שמש, צילום: מנועי בית שמש
הרווח התפעולי ברבעון קפץ מעל פי 2 והסתכם בכ-11.2 מיליון דולר, לעומת רווח תפעולי של כ-5 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח התפעולי גדל ברבעון בכ-82.2% והסתכם בכ-14.1 מיליון דולר, לעומת כ-7.7 מיליון דולר, בתקופה המקבילה ב-2023. הרווח הנקי ברבעון קפץ פי 3 לעומת אשתקד והסתכם לשיא של כ-9 מיליון דולר לעומת רווח נקי של כ-3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
רם דרורי, מנכ"ל מנועי בית שמש, התייחס לנתוני הדו"ח ומסר: "אנו שבעי רצון מהתוצאות הטובות של הרבעון שממשיך את המגמה החיובית של הרבעונים האחרונים עם גידול בהיקפי הפעילויות ושיפור היעילות התפעולית שלנו, שמשתקפת ברווחיות שיא שהצגנו הרבעון. במגזר החלקים אנו ממשיכים לחוות ביקושים גבוהים, בעיקר לחלקים המסופקים לפלטפורמות החדשות בשוק, ופועלים על מנת להגדיל נתחי שוק על מוצרים קיימים לצד הזדמנויות להרחבה עם מוצרים חדשים".
דרורי, המשיך בדבריו ואמר: "במגזר המנועים אנו ממשיכים לקדם פרויקטים שיהוו עוגן עסקי לשנים הבאות תוך מימוש הזדמנויות שנתמכות בביקושים הגוברים בשוק גם בישראל וגם בחו"ל, בדגש על השוק הצבאי, כפי שבא לידי ביטוי בצמיחה במכירות מרבעון לרבעון יחד עם שיפור גבוה בביצועים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה