השוק

ענקית המשלוחים קורסת: נכנסת לפשיטת רגל ובדרך לפירוק

Pride Group Holdings שנקלעה לקשיים בעקבות המגפה העולמית, הגישה בקשה להגנה מפני נושים במרץ 2024. מאז, מספר המשאיות שלה הצטמצם ל-1,459 בלבד, וגורלה תלוי על בלימה בין הצעת רכישה מצד משפחת המייסד לבין אפשרות של פירוק מלא.
מערכת ice | 
צילום shutterstock, ויקיפדיה-Hanay
משבר חסר תקדים פוקד את תעשיית ההובלות העולמית, כאשר חברות ענק נאבקות להישרדות מול ביקושים יורדים, ריביות גבוהות ואינפלציה מתמשכת. התוצאה: גל של פשיטות רגל ושינויים דרמטיים בנוף התחבורה הבינלאומי.
במרכז הסערה עומדת Pride Group Holdings, ענקית הובלות קנדית שהפעילה צי של כ-20,000 משאיות ברחבי צפון אמריקה. החברה, שנקלעה לקשיים בעקבות המגפה העולמית, הגישה בקשה להגנה מפני נושים במרץ 2024. מאז, מספר המשאיות שלה הצטמצם ל-1,459 בלבד, וגורלה תלוי על בלימה בין הצעת רכישה מצד משפחת המייסד לבין אפשרות של פירוק מלא.

לצד Pride, חברות נוספות כמו Fastline Cargo ו-DRF Logistics נאלצו גם הן לפנות להליכי פשיטת רגל. DRF Logistics, למשל, שנרכשה על ידי Pitney Bowes ב-2017, דיווחה על הפסדים שנתיים מאז הרכישה ונאלצה להכריז על כוונתה לחסל את פעילותה.
המשבר בתעשייה מעלה שאלות קריטיות לגבי עתיד שרשרת האספקה העולמית: כיצד ישפיע גל הפשיטות רגל על מחירי ההובלה? האם נראה מיזוגים גדולים בתעשייה כתוצאה מהמשבר? ומה תהיה ההשפעה על הכלכלה העולמית בכללותה?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה