השוק

ענקית הרכב נכנסת לפשיטת רגל: זה המותג שיירד מהכבישים

הקשיים של Human Horizons החלו להתגבר בעקבות משבר הקורונה, שהוביל לעלייה בעלויות הייצור ולשיבושים בשרשרת האספקה וכעת החברה שעמדה מאחורי מותג הרכב החשמלי היוקרתי HiPhi, הגישה בקשה לפשיטת רגל בבית המשפט בעיר יאנצ'נג
מערכת ice |  1
רכב סיני-אילוסטרציה (צילום freepik, unsplash)
בשוק הרכב החשמלי הסיני, שנחשב לאחד התחרותיים והמתפתחים בעולם, נרשם השבוע זעזוע משמעותי. חברת Human Horizons, שעמדה מאחורי מותג הרכב החשמלי היוקרתי HiPhi, הגישה בקשה לפשיטת רגל בבית המשפט בעיר יאנצ'נג. ההחלטה הדרמטית מסמנת את סופו של ניסיון נואש בן שבע שנים להפוך את החברה לשחקן מוביל בתעשיית הרכב החשמלי הסינית.
החברה, שהוקמה ב-2017, משכה תשומת לב רבה בזכות עיצוביה החדשניים והטכנולוגיה המתקדמת שהציעה בדגמיה. HiPhi X, Z ו-Y היו אמורים להיות חוד החנית של מהפכת הרכב החשמלי היוקרתי בסין, אך המציאות הוכיחה עצמה קשה יותר. בפברואר 2024 הודיעה החברה על הקפאת הייצור של שלושת הדגמים, צעד שסימן את תחילת הסוף.

הקשיים של Human Horizons החלו להתגבר בעקבות משבר הקורונה, שהוביל לעלייה בעלויות הייצור ולשיבושים בשרשרת האספקה. בנוסף, התחרות העזה בשוק הרכב החשמלי הסיני, שכולל שחקנים מבוססים כמו BYD ו-NIO, הקשתה על החברה למצוא את מקומה ולהגדיל את מכירותיה.
בניסיון אחרון להציל את החברה, הוכרז על תוכנית ארגון מחדש שמטרתה הייתה למצוא משקיעים חדשים או שותף אסטרטגי. ואולם, למרות המאמצים, לא נמצא הפתרון המיוחל. פשיטת הרגל של Human Horizons מדגישה את האתגרים העצומים העומדים בפני חברות סטארט-אפ בתעשיית הרכב, במיוחד בשוק תחרותי ומהיר כמו זה הסיני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל, חדשניים ויפים מאוד. (ל"ת)
    תבדקו ביוטיוב 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור