רכב

לראשונה בישראל: זה הרכב החשמלי החדש שהושק

חברת דלהום מוטורוס, החלה הבוקר בשיווק טנדר הדאבל קבינה החשמלי מלא הראשון בישראל של מותג הרכב המסחרי FOTON- eTUNLAND
מערכת ice | 
פוטון טנדר חשמלי (צילום יחצ)
חברת דלהום מוטורוס, החלה הבוקר בשיווק הטנדר החשמלי הראשון בישראל ה- eTUNLAND, גרסתו החשמלית המלאה של הטנדר הוותיק, המוכר והמוכח TUNLAND שייצורו החל בשנת 2011.  
אורכו של טנדר ה- eTUNLANDנאמד ב-534 ס״מ, אורך בסיס הגלגלים 311 ס״מ, רוחבו 194 ס״מ וגובהו 187 ס״מ. מידות הארגז עומדות על אורך של  152 ס״מ, רוחב של 158 ס״מ וגובה הארגז 44 ס״מ. משקלו העצמי של הטנדר עומד על 2,300 ק״ג והוא בעל יכולת נשיאה של 900 ק״ג. זווית גישה 27.5 מעלות וזווית נטישה 19 מעלות.

פנים הרכב (קרדיט: יח"צ)
המנוע של הטנדר החשמלי של FOTON מספק 130 קילוואט שהם כ-177 כוחות סוס המייצרים מומנט של 33.6 קג״מ. הטנדר מגיע עם סוללת LFP מתוצרת CATL בקיבולת של 88.55 קוט״ש המאפשרת טווח נסיעה של כ-450 ק״מ בתקן WLTP וטעינה מהירה אפשרית בקצב של עד 77 קילוואט. 0-80% בטעינת DC תיקח כשעה ו-10 דקות. 
אבי שדה, מנהל השיווק של חברת דלהום מוטורוס, היבואנית הרשמית של FOTON בישראל, ציין: ״הגעתה של פוטון מוטור לישראל היא בגדר ׳גיים צ׳יינג׳ר׳ לתחום רכבי המסחריות, ההסעים והמשאיות. ענקיות הרכב הסיני כבשו את צמרת מכירות הרכב הפרטי בישראל ואין לי ספק שאנחנו רק בתחילתה של מהפיכה גם בסגמנט זה. פוטון מאמינה בישראל ורואה בה יעד מרכזי ואסטרטגי עולמי ודגם הפיק אפ הוא סנונית ראשונה בדרך לדגמים נוספים שיגיעו ארצה לרבות משאיות חשמליות. כבר עם ההכרזה על שיתוף הפעולה עם היצרן, קיבלנו בקשות רבות מצד לקוחות שמבינים את החסכון העצום של כ-40 אלף ש״ח בשנה במעבר לחשמל ומבקשים להיות הרוכשים הראשונים- לאור הביקוש הגדלנו את הכמויות למשלוחים הבאים. בימים אלו אנו נמצאים בעיצומו של הקמת מערך השירות והתשתיות בארץ, עם 6 סניפים בפריסה ארצית וניידות שירות הזמינות 24/7״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה