רכב

ענקית הרכבים החשמליים בשיתוף פעולה היסטורי: "הכי גדול מסוגו"

BYD ו-אובר הכריזו על תכנית רב שנתית להבאת 100,000 רכבים חשמליים לאזורים בהם פועל השירות. "מתרגשים לגבי ההטבות שנייצר", אמר המנכ"ל. החברה הסינית נתקלה בקשיים השנה בעקבות ההחלטה של מדינות שונות להעלות את המכס על יבוא מוצריה
מערכת ice | 
BYD (צילום BYD)
שוק המוניות בדרך לשינוי? ענקית הרכבים החשמליים הסינית BYD וחברת שיתופי הנסיעה אובר הודיעו על שיתוף פעולה היסטורי. במסגרת שיתוף הפעולה תספק יצרנית המכוניות 100,000 רכבים חשמליים עבור אובר. בתחילה יתחילו המכוניות החשמליות להופיע בשוק האמריקני - גם בצפון אמריקה וגם בדרום ולאחר מכן צפויה התכנית הרב שנתית להשפיע גם על אובר במזרח התיכון. 
נכון לעכשיו, משום שאובר לא פועלת בישראל, התכנית לא אמורה להגיע לארץ. על מנת לעודד את הנהגים לעבור ולהשתמש ברכבים החשמליים תיתן אובר לנהגים שיבחרו לבצע את החילוף הנחות משמעותיות ותמריצים נוספים. בנוסף, בהודעה על שיתוף הפעולה המתוכנן, הודיעו החברות כי בעתיד הן מתכננות לשלב גם את יכולות הנהיגה האוטונומיות שמפתחת BYD. 
​"בתור ההסכם הגדול ביותר בעולם מסוגו, אנחנו מתרגשים לגבי ההטבות ששיתוף הפעולה הזה ייצר עבור נהגים, נוסעים והערים בהן הוא יפעל", אמר דארא ח'וסרו-שאהי מנכ"ל אובר. לדבריו, נוסעים רבים מתרגשים לקראת המעבר ואף מספרים כי הפעם הראשונה בה הם נסעו ברכב חשמלי היא באמצעות השירות של אובר. 
שיתוף הפעולה עם BYD מגיע לאחר שיתוף פעולה דומה של אובר עם טסלה בארצות הברית ועם קיה בדרום קוריאה. BYD מנסה להרחיב את פעילותה מחוץ לסין ופתחה מפעלים לייצור רכבים במקומות שונים, בין השאר בטורקיה. שוק המכוניות החשמליות נמצא כעת במצב רגיש לאחר ההחלטה של גורמים שונים להטיל מיסים כבדים יותר על היצרניות מסין. ההחלטה להקים מפעל בטורקיה נובעת, ככל-הנראה, מרצון לעקוף את גזרות המכס שקבעה המגינה על מנת להתמודד עם הצפת השוק על ידי הענקיות הסיניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה