השוק

אורמת טכנולוגיות בצעד אסטרטגי: "החוזים מבטיחים הכנסות קבועות"

החברה דיווחה כי חתמה על שני חוזים במחיר קבוע עבור אספקת שירותי אגירה ממתקני האגירה בהקמה Lower Rio ו-Bird Dog בטקסס. פרויקט אחד צפוי להתחיל לפעול מסחרית במהלך הרבעון השני של 2025 והאחר צפוי להתחיל לפעול ברבעון הרביעי של 2025, והם זכאים להטבת מס של 40%
מערכת ice | 
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת (צילום ניר סלקמן, shutterstock)
אורמת טכנולוגיות דיווחה אתמול (חמישי) כי חתמה על שני חוזים במחיר קבוע (חוזי tolling) ל-7 שנים עם Equilbrium Energy עבור אספקת שירותי אגירה ממתקני האגירה בהקמה Lower Rio ו-Bird Dog, שניהם בטקסס וכל אחד בעל הספק של 60MW/120MWh.
אלו חוזי ה-tolling הראשונים שהחברה חותמת בשוק של ERCOT (Electric Reliability Council of Texas). פרויקט Lower Rio צפוי להתחיל לפעול מסחרית במהלך הרבעון השני של  2025 ופרויקט Bird Dog צפוי להתחיל לפעול ברבעון הרביעי של 2025. שני הפרויקטים זכאים להטבות מס (ITC) בהיקף של 40%.
לדברי החברה, "חוזים אלו מבטיחים הכנסות קבועות עבור שירותי האגירה מהמתקנים וכן יאפשרו לאורמת להתחיל בהקמה של פרויקט Louisa בהיקף של 100MW/200MWh עליו הודיעה החברה לאחרונה וצפוי לפעול מסחרית עד לסוף 2026". עד סוף שנת 2026 אורמת צפויה להפעיל בטקסס MW/473MWh253.
לאחרונה אורמת טכנולוגיות דיווחה על הכנסות בסך כולל של כ-213 מיליון דולר לעומת 194 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, בסך הכול רשמה אורמת עלייה של 9% בהכנסות החברה. העלייה ברווחיות בכל המגזרים הביאה לגידול של 45.0% ברווח התפעולי וגידול של 25% ב-EBITDA  המתואם, החברה העלתה את תחזית ה-EBITDA המתואם השנתית, עדות לביצועים החזקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה