השוק

אורמת טכנולוגיה סגרה עסקה: חוזה קיבולת ל-15 שנה בקליפורניה

החוזה עם העיר ריברסייד בקליפורניה מבטיח אספקה עד 80 מגה-וואט/320 מגה-וואט שעה ממתקן האגירה Shirk. נכון להיום, צפוי פרויקט Shirk להיות זכאי ל-ITC של 40%, לקדם את תכניות הצמיחה ארוכות הטווח של החברה ולתמוך במגזר יציב ורווחי יותר
מערכת ice | 
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת (צילום ניר סלקמן, shutterstock)
אורמת טכנולוגיות דיווחה אמש (שלישי) כי חתמה על חוזה קיבולת ל-15 שנה עם העיר ריברסייד (Riverside) בקליפורניה, ארצות הברית, אשר מבטיח אספקה של עד 80 מגה-וואט/320 מגה-וואט שעה (חוזה Resource Adequacy) ממתקן האגירה Shirk
נכון להיום, צפוי פרויקט Shirk להיות זכאי ל-ITC של %40, לקדם את תכניות הצמיחה ארוכות הטווח של החברה וכמו כן לתמוך במגזר יציב ורווחי יותר. תאריך ההפעלה המובטח בחוזה הוא ב-1 במרץ ,2026, עם זאת, החברה מאמינה כיום כי ניתן להשיגו עד סוף 2025. 
בחודש פברואר פורסם כי בנק הפועלים בארה"ב BHI, זרוע הפעילות של בנק הפועלים בארצות הברית, יעמיד הלוואה בהיקף של 75 מיליון דולרים לחברת אורמת טכנולוגיות לשם העמקת פעילותה בשוק האמריקני וביצוע רכישות של חברות. 
בתחילת חודש ינואר השנה הודיעה, אורמת טכנולוגיות כי ביצעה רכישה של של נכסים סולריים וגיאותרמיים בארה"ב מחברת האנרגיה האיטלקית Enel Technologies תמורת 271 מיליון דולר. ההלוואה שהוקצתה סייעה למימון רכישה אסטרטגית זו של החברה.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה