השוק

אורמת טכנולוגיות ברבעון מצוין: מציגה עלייה חדה ברווחים

אורמת מציגה רבעון מעולה עם עלייה של 9% בהכנסות וגידול של עשרות אחוזים ברווח התפעולי. "התוצאות החזקות ברבעון השני מעידות על יכולתה של אורמת לתרגם צמיחה בהכנסות לרווחיות גבוהה יותר בשלושת מגזרי הפעילות"
מערכת ice | 
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת (צילום ניר סלקמן, shutterstock)
אורמת טכנולוגיות דיווחה על הכנסות בסך כולל של כ-213 מיליון דולר לעומת 194 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, בסך הכול רשמה אורמת עלייה של 9% בהכנסות החברה.
העלייה ברווחיות בכל המגזרים הביאה לגידול של 45.0% ברווח התפעולי וגידול של 25% ב-EBITDA  המתואם, החברה העלתה את תחזית ה-EBITDA המתואם השנתית, עדות לביצועים החזקים.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון השני לשנת 2024 בכ-22.2 מיליון דולר לעומת כ-24.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי למניה בדילול מלא הסתכם ברבעון ל-0.37 דולר, ירידה מ-0.40 דולר למניה ברבעון המקביל בשנה שעברה. 
החברה קיימה יום משקיעים בו הדגישה את המחויבות שלה להמשך צמיחה רווחית במגזר החשמל ושיתפה בתוכניות להפוך את מגזר אגירת האנרגיה ליחידה בעלת צמיחה גבוהה על ידי צמיחה אורגנית, צבר פרויקטים משמעותי ותשואה גבוהה יותר על פרויקטים חדשים הודות לתעריפים גבוהים יותר והסכמים ארוכי טווח במחירים קבועים (חוזי tolling) עם הטבות מס במסגרת ה-IRA.
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת: "התוצאות החזקות ברבעון השני מעידות על יכולתה של אורמת לתרגם צמיחה בהכנסות לרווחיות גבוהה יותר בשלושת מגזרי הפעילות. במהלך הרבעון הגידול בהכנסות הסתכם בכ- 9.3%, במקביל לעליה של 45% ברווח התפעולי ו-25% ב-EBITDA המתואם. הצמיחה בהכנסות וברווחיות נובעת מההרחבה האסטרטגית של כושר ייצור החשמל וכן משיפור בביצועים התפעוליים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה