השוק

ניר ברקת בהודעה דרמטית: "אני מתחייב לתת את כל התמיכה והסיוע"

שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, מתח ביקורת חריפה על התנהלות הרשות לתחרות, אשר בראשה עומדת עו"ד מיכל כהן. ניר ברקת: "הרשויות בארה״ב לא חוששות מלהתעמת עם הגוף החזק בעולם - גוגל, ולדאוג לפרק אותו כך שלא יחנוק את השוק ויפגע בציבור. הלוואי שיכולתי להגיד את אותו הדבר על הרשות לתחרות בישראל"

מערכת ice |  2
ניר ברקת (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, מתח ביקורת חריפה על התנהלות הרשות לתחרות, רשות ממשלתית האמונה על שמירת עקרונות התחרותיות במשק הישראלי, אשר עליה אחראית עו"ד מיכל כהן, המשמשת כממונה על התחרות. 
בציוץ שפורסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), כתב שר הכלכלה והתעשייה: "הרשויות בארה״ב לא חוששות מלהתעמת עם הגוף החזק בעולם - גוגל, ולדאוג לפרק אותו כך שלא יחנוק את השוק ויפגע בציבור. הלוואי שיכולתי להגיד את אותו הדבר על הרשות לתחרות בישראל". 
לדבריו של שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, ענף הרכב בישראל זקוק לטיפול המיידי של רשות התחרות. "שוק הרכב בישראל, מהריכוזיים בעולם, מחכה לפעולה של רשות התחרות. אני מתחייב לתת כל תמיכה וסיוע. אל תחששו. אין סיבה שאזרחי ישראל ישלמו על רכבים וחלפים פי 2 ופי 3 מאשר באירופה. כי מה שטוב לאירופה טוב לישראל - גם ברכבים", כך ציין ברקת בציוץ שפורסם מוקדם יותר היום (רביעי) ברשת החברתית. 
 
כזכור, בשבוע שעבר דנה ועדת הכלכלה של הכנסת בקידום התחרות בשוק הרכב. במהלך הדיון, צוין כי רשות התחרות התחילה לאחרונה לבצע בדיקה מעמיקה בתחום הרכב בישראל, כאשר בתומה היא צפויה להגיש דו"ח ביניים בעוד כחודש.
חה"כ דוד ביטן, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, הדגיש בפני הנוכחים כי יש להתייחס בבחינה גם לצעדים שיובילו לכך שהרווחיות תרד אבל שהתוצאה תגיע לציבור הישראלי אשר ייהנה ממחירים מוזלים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתה תפרק? משחק לגו אתה לא יכול לפרק
    יוסי 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשן, איזה מונופול פרקת, איזה מחירים הורדת? מה עשית עד היום? הכל קשקושים
    סגור
  • 1.
    איזה גיבור-ממש מרגש...
    דוד 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד שר עלוב, גיבור גדול עם ביצועים 0 מהממשלה הנוכחית
    סגור