השוק

אקסל סולושנס בעסקה אסטרטגית: אילו מניות נרכשו בכ-25 מיליון שקל?

החברה השלימה עסקה לרכישת כ-51% ממניות חברת אינטנסיטי גלובל בע"מ. במועד השלמת העסקה ובהתאם לדיווח בתמצית, הושלם שלב א' שנוגע לתמורה עבור המניות הנרכשות ושולם סך של כ-20.7 מיליון שקל במזומן לבעלי המניות
מערכת ice | 
עסקת מיזוג-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת אקסל סולושנס גרופ בע"מ מודיעה היום (חמישי) כי בהמשך לדיווח של החברה, בדבר התקשרות החברה באמצעות חברת הבת של אקסל סקיור טים בע"מ, בהחזקה בשיעור של 100% בהסכם עם חברת אינטנסיטי גלובל בע"מ ועם בעלי מניותיה של החברה הנרכשת, א.ר.ל. טכנולוגיות בע"מ, חברה בבעלותה המלאה של רות מארי ורוני רויטמן, המחזיקים בחברה הנרכשת בחלקים שווים, לרכישת 510 מניות בכורה של החברה הנרכשת (המהוות את כל מניות הבכורה בחברה הנרכשת).
שבמועד ההשלמה, החברה הרוכשת תחזיק בכ-51% מהון מניותיה (בדילול מלא) של החברה הנרכשת, כי ביום 7 באוגוסט, 2024, לאחר התקיימות כל התנאים המתלים של העסקה, הושלמה העסקה. במועד השלמת העסקה ובהתאם לדיווח בתמצית, הושלם שלב א' שנוגע לתמורה עבור המניות הנרכשות ושולם סך של כ-20.7 מיליון שקל במזומן לבעלי המניות, אשר שולם להם שלא באופן יחסי לשיעור אחזקתם במניות הנרכשות כקבוע בהסכם.
יתרת התמורה המהווה את שלב ב' בקשר עם התמורה והינה בסך של עד כ-4.5 מיליון שקל, ובהתאם לדיווח בתמצית, תשולם לבעלי המניות בכפוף לעמידה באבני דרך מבוססי רווח לפני מס במהלך השנים 2024-2026 או לחילופין רווח מצטבר לפני מס בגין שלוש שנים במהלך השנים 2024-2028, בהתאם לתנאים כקבוע בהסכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה