השוק

אנבידיה ושלוש ענקיות נוספות: החברה הישראלית גייסה 80 מיליון דולר

חברת סייטוריזן הישראלית משלימה גיוס של 80 מיליון דולר כאשר החברות המשקיעות הן פייזרף אנבידיה, OurCrowd, ו-Thermo Fischer, החברה גייסה עד כה כ-130 מיליון דולר
מערכת ice | 
מניות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סייטוריזן, חברת טכנולוגיה המייעלת את תהליך קבלת ההחלטות של חברות ביופארמה באמצעות מודלים חישוביים של מחלות, על פי פרסום של אתר כללכליסט, משלימה גיוס של 80 מיליון דולר מ- OurCrowd, אנבידיה, פייזר ו-Thermo Fischer. בנוסף לגיוס זה, החברה קיבלה מבנק הפועלים קן אשראי ששימש כגישור עד לגיוס החדש. עד כה גייסה החברה 130 מיליון דולר.
בניגוד לאנבידיה, שמשקיעה לראשונה בסייטוריזן, לפייזר ולחברה יש כבר שיתוף פעולה כבר הכניס לה למעל ל-100 מיליון דולר. סייטוריזן תשתמש בהשקעה זו להרחבת יישום המודלים שלה במחלות נוספות, להגדלת מסד הנתונים המולקולרי והקליני הקנייני שלה ולפתיחת נציגות בקיימברידג', מסצ'וסטס בהמשך שנה זו. החברה מעסיקה כיום 130 עובדים מתוכם 120 בישראל.
דוד הראל, מייסד שותף ומנכ"ל: ״CytoReason מתכוונת לנצל את המימון הנכנס להאצת התפתחותה ולמיצוב מעמדה בשוק. דבר זה יאפשר לחברות פארמה וביוטק נוספות לשפר את המהירות והדיוק של פיתוח התרופות בתחומי טיפול מגוונים ולרווחת מטופלים ברחבי העולם״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה