השוק

חברת ההייטק הישראלית במהלך דרמטי: מפטרת עשרות עובדים

חברת הסטארטאפ הישראלית EverC, יוצאת במהלך דרמטי במיוחד ומפטרת 10% מעובדיה, זאת לאחר שזימנה 16 מעובדי החברה לשימוע
מערכת ice | 
פיטורים (צילום shutterstock)
חברת הסטארטאפ הישראלית EverC, יוצאת במהלך דרמטי במיוחד ומפטרת 10% מעובדיה, זאת לאחר שזימנה 16 מעובדי החברה מתוך 165 העובדים שהיא מעסיקה לשימוע. כך על פי הפרסום היום (רביעי) ב"כלכליסט".

החברה שעוסקת באיתור הונאות מקוונות, הוקמה בשנת 2007 על ידי רון טייכר, נועם רבינוביץ' ורז אברמוב. בין המשקיעים בחברה ניתן למצוא בין היתר את קרן רד דוט קפיטל פרטנרס הישראלית, מאור פרטנרס ועוד.
כזכור, רק לאחרונה חשפה EverC רשת בינלאומית שעסקה בזיוף ויאגרה ותרופות נוספות. חוקרי החברה גילו, באמצעות מודל מיוחד שפיתחו, חברה סינית שעסקה במכירת מכונות הטבעה המשמעות לזיוף של תרופות לעוררות מינית, להתמודדות עם הפרעות קשה, אקסטזי ועוד. בשלב השני איתרה חברת הסליקה את הלקוחות שרכשו את מכונות ההטבעה. המידע הועבר ל-FBI שביצע השלמה של החקירה וטיפול בחשודים.
החקירה בוצעה עבור חברת סליקת אשראי מהגדולות בארה"ב על פי דרישת הממשל האמריקאי לנקוט בצעדים מעשיים לעצירת סחר אלקטרוני באמצעים לזיוף תרופות. על מנת לאתר את הספק בנו ב-EverC מודל שחשף למעלה מאלף אתרי מכירה של מכונות להטבעת תרופות, כולל מיפוי שלהם מבחינת כתובות IP, כתובות פיזיות, מספרי טלפון ומידע נוסף. במספר מקרים החוקרים נכנסו להתכתבות עם אנשי האתר והציגו את עצמם כקונים פוטנציאלים על מנת לקבל את הנתונים לצורך העברת תשלום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה