השוק

דירוג עשירי העולם: אילון מאסק בטירוף - 35 מיליארד דולר תוך שבוע

האיש החזק בתבל גלגל לכיסו סכום עתק הודות לזינוק במחיר מניית טסלה, והונו העצמי עומד כעת על לא פחות מ-248.7 מיליארד דולר. במקום השני: ג'ף בזוס, שהודיע לאחרונה על מכירת 25 מיליון מניות אמזון. וגם: מי במקום הרביעי ומה שלום לארי פייג'? 
מערכת ice |  1
אילון מאסק, ברנאר ארנו, מארק צוקרברג (צילום freepik, shutterstock, flickr/ Ecole polytechnique)
מגזין פורבס מפרסם את דירוג עשירי העולם כבכל שבוע, וההפתעות ניכרות. נראה שהצמרת נוסקת לגבהים חדשים. מנכ"ל טסלה, נויראלינק וחברת החלל SpaceX, ובעליה של הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), המיליארד ואיש העסקים אילון מאסק, חזר לאחרונה לתואר שאיבד לפני כמה חודשים. מאסק הוא האיש העשיר ביותר בעולם. 
הונו העצמי של מאסק עומד על לא פחות מ-248.7 מיליארד דולר, כשהוא גלגל לכיסו במהלך השבוע סכום של 35 מיליארד דולר הודות לזינוק במחיר מניית טסלה שהקפיץ את הונו של מי שמחזיק ב-12% ממניות החברה. ברנאר ארנו, בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, איבד לאחרונה את מעמדו וירד למקום השלישי.

מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, שעומד למכור 25 מיליון מניות של חברת אמזון, ניצב בגאון במקום השני. המיליארדים העלו את הונו האישי של בזוס ל-214.3 מיליארד דולר. ארנו במקום השלישי הרוויח לא פחות מ-2.3 מיליארד דולר, מה שהעלה את הונו האישי ל-198 מיליארד דולר.
הבעלים של רשת מטא, מארק צוקרברג, רשם יציבות בגזרתו, כאשר הונו האישי עומד כעת על 178.7 מיליארד דולר. מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם על פי פורבס הוא לארי אליסון, שהונו האישי עומד על 178.6 מיליארד דולר. במקום השישי והשביעי בהתאמה לארי פייג' ואיש המחשבים והיזם היהודי-אמריקני סרגיי ברין. 
הנשים העשירות בעולם ובישראל, בהתאמה, הן פרנסואה בטנקורט מאיירס ומרים אדלסון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מטורף שבעולם שיש בו אנשים רעבים, יש מיליארדרים.ע מזעזע! (ל"ת)
    עולם מטורף 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור