השוק

דירוג עשירי העולם: מי ירד למקום השלישי? הפסד של 4 מיליארד דולר

האיש העשיר בתבל נותר אילון מאסק, שהונו עומד על 221.2 מיליארד דולר. מארק צוקרברג רשם רווחים של 2.2 מיליארד דולר, ומדורג רביעי בעולם עם נתון של לא פחות מ-182.1 מיליארד דולר. וגם: כמה שווה לארי אליסון? 
מערכת ice | 
לארי אליסון, ברנאר ארנו, לארי פייג', אילון מאסק (צילום pixabay, flickr/ Greg Rubenstein, shutterstock)
כמדי שבוע, מגזין פורבס מפרסם את דירוג עשירי העולם. נראה שהצמרת רושמת רווחי עתק במיליארדים. מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, ובעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), המיליארד ואיש העסקים אילון מאסק, חזר לאחרונה לתואר שאיבד לפני כמה חודשים. מאסק הוא האיש העשיר ביותר בעולם. 
הונו העצמי של מאסק עומד על 221.2 מיליארד דולר, כשהוא גלגל לכיסו במהלך השבוע 591 מיליארד דולר. ברנאר ארנו, בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, איבד לאחרונה את מעמדו וירד למקום השלישי. מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, רשם רווחי עתק של 4 מיליארד דולר וניצב במקום השני. 
המיליארדים העלו את הונו האישי של בזוס ל-214.5 מיליארד דולר. ארנו במקום השלישי הפסיד לא פחות מ-4 מיליארד דולר, מה שהפחית את הונו האישי ל-192.7 מיליארד דולר. הבעלים של רשת מטא, מארק צוקרברג, רשם רווחים גדולים השבוע בדמות 2.2 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 182.1 מיליארד דולר.
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם על פי פורבס הוא לארי אליסון, שרשם רווחים של 2.1 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי עומד על 171.8 מיליארד דולר. במקום השישי והשביעי בהתאמה לארי פייג' ואיש המחשבים והיזם היהודי-אמריקני סרגיי ברין. 
הנשים העשירות בעולם ובישראל, בהתאמה, הן פרנסואה בטנקורט מאיירס ומרים אדלסון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה