השוק

ג'ף בזוס חוגג בענק: אמזון נכנסה למועדון 2 טריליון הדולר

מנייתה של חברת אמזון זינקה היום במהלך המסחר וננעלה בעלייה של כמעט 4 אחוזים, מה שהביא את שווי החברה לעלות מעל רף 2 טריליון הדולר ואת אמזון למועדון היוקרתי שרק כמה חברות בודדות נמצאות בו
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
חברת אמזון בבעלותו של האיש השני העשיר בעולם אחרי אילון מאסק, ג'ף בזוס, נכנסה היום (רביעי) בקול תרועה רמה למועדון היוקרתי בו חברות רק כמה ענקיות ברחבי העולם, מועדון 2 טריליון הדור. זאת לאחר שבסיום יום המסחר בוול סטריט מניית אמזון ננעלה בעלייה של 3.9%, מה שהביא את שווי החברה ל-2.01 טריליון דולר.
לא מן הנמנע כי העלייה נשענת בעיקר על חשיפת הפיתוח החדש של החברה בתחום הבינה המלאכותית. על פי פרסום של ה-Business Insider, החברה מפתחת צ'אטבוט בשם "Metis" במטרה להתחרות ב-ChatGPT של OpenAI. 
אין ספק שטרנד הבינה המלאכותית כבש את העולם בסערה וגם את שוק ההון. נראה כי בימים אלו המשקיעים תרים אחר חברות המפתחות את הטכנולוגיה. יכול להיות שלהתפוצצות של חברת אנבידיה בתקופה יחסית קצרה טלטלה את השוק, ושלחה את המשקיעים לחפש את ה"אנבידיה הבאה".
ג'ף בזוס ידוע בהשקעותיו הרבות בשלל תחומים והוא אינו נמנה על אלו ש"מפספסים את הרכבת". גם בזוס ככל הנראה רוצה לקחת חלק בטרנד ה-AI ואם נשפוט על פי ההיסטוריה, הוא לא יסתפק במקום נמוך בטבלת החברות המובילות בתחום ואולי אף ישאף להוביל אותה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה