רכילות עסקית

מי התעשר ב-19 מיליארד דולר ביום ועקף את צוקרברג ברשימה היוקרתית?

הטייקון ומי שמחזיק ב-42% מענקית הטכנולוגיה אורקל (Oracle), הגדיל את השווי של האחזקות שלו בחברה ב-18 מיליארד דולר, כאשר המניה של החברה קפצה ביום רביעי האחרון לאחר פרסום התחזיות שלה, שהיו אופטימיות מאד
מערכת ice | 
דולרים (צילום shutterstock)
יו"ר ומי שייסד את ענקית התוכנה אורקל בשנת 1977, לארי אליסון, חוגג הישג מרשים אליו הגיע ביום רביעי האחרון, כאשר פרסמה אורקל את תחזיות הצמיחה השנתית שלה. החברה צופה כי ההכנסות יצמחו בנתון דו ספרתי במהלך השנה.
כמובן שתחזית כזאת מעוררת את תיאבון המשקיעים, שאכן הקפיצו את המניה לאחר פרסומה, במה שהסתכם כעלייה החדה ביותר של המניה, מאז 2021. כך על פי דיווח של רשת CNBC.
בעקבות עליית המניה, 42 האחוזים בחברה, בהם מחזיק אליסון באמצעות 1.15 מיליון מניות החברה שברשותו, הגדילו את השווי שלהן ב-18 מיליארד דולר. מה שהקפיץ את אליסון למקום החמישי ברשימת עשירי העולם, במקומו של מיסד פייסבוק וחברת מטא, מארק צוקרברג. שווי הונו של אליסון נאמד כעת ב-170 מיליארד דולרים.
כזכור, היום (חמישי) פורסם כי חברת אורקל ו-Google Cloud ישתפו פעולה, במטרה לאפשר ללקוחות לשלב בין שירות תשתית הענן של אורקל, הנקרא Oracle Cloud Infrastructure, והטכנולוגיות של Google Cloud. זאת לטובת האצת העברת מסדי נתונים ושיפור הניהול שלהם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה