השוק

החברה המצליחה משדרות תובעת 40 מיליון שקל: זה הנזק שנגרם מהמלחמה

טופ גאם, החברה המצליחה משדרות, תגיש בימים הקרובים תביעה למס רכוש על סך 40 מיליון שקל, על רקע המכה הקשה שחטפה מאז ה-7 באוקטובר, בעקבותיה עובדים רבים של החברה עזבו והמפעל החדש שאמור היה להיפתח נשאר יתום
מערכת ice | 
טופ גאם (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, דוד כהן, טופ גאם)
טופ גאם, החברה המצליחה משדרות שמייצרת תוספי מזון בצורת סוכריות גומי, ולה מפעל משגשג בעיר עם עובדים רבים, מתכננת להגיש בימים הקרובים תביעת מס רכוש על סך של 40 מיליון שקל, בגין נזקים שנגרמו לה מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל".
על פי הדיווח אתמול (רביעי) ב"כלכליסט", החברה כבר קיבלה בחודשיים האחרונים ממס רכוש סכום של כמיליון דולר, בגין הנזקים הרבים שנגרמו לה מאז ה-7 באוקטובר. למעשה, החברה אמורה הייתה לפתוח מפעל חדש ומתקדם בעיר בשנת 2023, אלא שאז הגיעה המתקפה הרצחנית של חמאס על יישובי הדרום, כולל העיר שדרות עצמה שחטפה מכה קשה מאוד, ולבסוף המפעל נותר יתום.
על פי הדיווח, עובדים רבים עזבו את החברה בעקבות המתקפה, בהם גם עובדים שהגיעו מחו"ל. כעת, החברה מתכננת לפתוח את המפעל החדש ברבעון הראשון של שנת 2025, אז תפתח גם מפעל חדש בארצות הברית.
כידוע, על אף המכה הקשה שחוותה החברה המצליחה, היא הציגה צמיחה של 18% בהכנסות לעומת הרבעון הראשון אשתקד, כאשר הכניסה 14.7 מיליון דולר, ואף השלימה מספר סבבים של גיוסים גדולים מאז ה-7 באוקטובר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה