השוק

WIZ מעמיקה את השת"פ עם חברת פתרונות הענן: זה ההסכם

חברת פתרונות הענן Cloudojo מבית בזק בינלאומי חתמה על הסכם להעמקת שיתוף הפעולה עם פתרון אבטחת המידע בענן של WIZ הישראלית. במסגרת הסכם הייצוג תציע Cloudojo לחברות וארגונים את הפתרון להגנת יישומים מבוססי ענן ותהיה אחראית על יישומו וניהולו
מערכת ice | 
אסף רפפורט (צילום shutterstock, נתנאל טוביאס)
חברת פתרונות הענן Cloudojo, מבית בזק בינלאומי, מעמיקה את שיתוף הפעולה שלה עם WIZ אשר בבעלותו של אסף רפפורט. חברת אבטחת המידע בענן, לאחר חתימה על הסכם לייצוג ויישום פתרון אבטחת יישומי הענן CNAPP - cloud native application protection platform המוביל של החברה הישראלית.
Cloudojo מסייעת לארגונים לבנות, לפרוס, להריץ יישומים מבוססי ענן בצורה מאובטחת, גם כאשר הסביבה היא דינמית. בכך, ייהנו החברות לא רק מפתרון מוביל ואיכותי של WIZ, אלא גם משירות מקיף של Cloudojo על כל סביבת הענן שלהם במקום אחד. 
לשם כך מעמידה Cloudojo את אנשי Devops הטובים מסוגם בתחום, המסוגלים לראות את כלל צרכי הלקוח ולא רק את הצרך בהטמעת המוצר. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות מתאפשרת תקשורת ישירה בין אנשי ה- Devopsשל Cloudojo לאנשי המוצר והפיתוח של WIZ באופן שיאפשר להעניק ללקוחות שיבחרו בפתרון מענה מושלם לפי צרכיהם. בכך נהנים הלקוחות ממיקסום הערך הגבוה של הפלטפורמה של WIZ, בין היתר באיתור הזדמנויות לחסכון בזמן רכישת המוצר. 
לדברי תומר גיל לוי, מצוות המוצר של Wiz: "אנו בטוחים כי מומחי חברת Cloudojo יידעו להעניק ללקוחות בישראל, המיישמים סביבות ענן, את היתרונות המוכחים של WIZ. כחברה שגדלה במהירות אנו רואים בקלאודוג'ו מאפיינים רבים שאנחנו מזהים מהמסע שלנו. במהלך שנת פעילותה Cloudojo ביססה את עצמה ככוח עולה בתחום, וזה ניכר מאוד, לכן הבחירה להעמיק את הדרך המשותפת נראית לנו טבעית. אנחנו מאמינים שיחד נלווה חברות וארגונים לעבר תשתיות ענן במקצועיות, שקיפות ואיכות ללא פשרות עבור כל לקוח שיבחר בשירות המשותף״.  
לדברי חיים חזק מנכ"ל Cloudojo: "מעבר של חברות לפלטפורמות מבוססות ענן, הופכות את שרשרת האספקה למחוברת יותר, יוצרת יותר משטחי תקיפה וחשיפה לסיכוני אבטחת מידע מאז ומעולם, אך ביתר שאת מאז השביעי באוקטובר. לצד זאת, התוקפים מרבים להשתמש בכלי AI . אנחנו רואים שההתקפות הופכות מתוחכמות וקשות יותר לזיהוי. סיכונים אלו הם רחבים יותר ודורשים כלים מתוחכמים יותר להגנה על יישומי הענן. העמקת שיתוף הפעולה עם WIZ, מחזקת את היכולת שלנו לספק פתרון הוליסטי, מוביל מסוגו, ללקוח."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה