השוק

מכה ללקוחות הבנק: סוף להטבה על המינוס בחשבון שלכם

הבינלאומי מייקר את ריבית האוברדראפט ללקוחותיו - עד 19.4%. עד כה, ריבית האוברדראפט המקסימלית של הבינלאומי עמדה על 18.4%, לאחר הטבה של 1% שהוענקה ללקוחות. מתחילת יולי, עם ביטול ההטבה, האחוז יגדל
מערכת ice |  1
בנקים-אילוסטרציה (צילום shutterstock, Magma Images, פלאש 90/ יוסי אלוני)
אם אתם לקוחות של הבנק הבינלאומי, אתם עומדים בפני מכה לא קטנה אם יש לכם מינוס. הבנק יבטל בסוף החודש את ההטבה שהעניק ללקוחותיו, שהפחיתה ב-1% את ריבית האוברדראפט המירבית שהם משלמים. כתוצאה מכך, הריבית על משיכת יתר במסגרת האשראי הראשונה תעלה ל-14.5% לשנה, כך על פי פרסום בגלובס.
האוברדראפט, או משיכת היתר, היא למעשה הלוואה גמישה ויקרה שהבנקים מעניקים ללקוחות כדי לבצע פעולות כאשר חשבונם אינו ביתרת זכות. הבנקים מאפשרים ללקוחות למשוך סכומים מסוימים מעבר למסגרת האשראי שלהם, תמורת ריבית גבוהה במיוחד.

עד כה, ריבית האוברדראפט המקסימלית של הבינלאומי עמדה על 18.4%, לאחר הטבה של 1% שהוענקה ללקוחות. מתחילת יולי, עם ביטול ההטבה, הריבית המירבית תטפס ל-19.4%.
הריבית הבסיסית על המסגרת הראשונה תעמוד על 6%, ובצירוף תוספת סיכון של 8.5% תגיע ל-14.5%. על מסגרות משיכת יתר מסוכנות יותר, הריבית תהיה גבוהה יותר - עד 15.9%.
השינוי בבינלאומי צפוי להצטרף לעדכון דומה במזרחי-טפחות, שהודיע כי גם הוא מתכוון לבטל הקלה זהה ב"תנאי מסגרת האשראי" שהעניק ללקוחותיו.
יש לציין כי לקוחות הבנקים יכולים לנהל משא ומתן על גובה ריבית האוברדראפט, כמו גם על הריבית שמשולמת להם על הפקדונות בחשבון. עם זאת, התייקרות הריבית המירבית מהווה אינדיקציה לכך שהבנקים צפויים להיות פחות נדיבים בהסדרי האשראי לצרכנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החזירים בפעולה
    מולי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנקים החזירים ומוצצי הדם לא מרוויחים מספיק,אז חוזרים לפרה החולבת-משקי הבית-וממשיגים למצוץ את לשדם...אז עכשיו אתם מבינים מדוע העולם שונא יהודים....מוצצי דם ותאבי בצע ,הם היהודו......
    סגור