השוק

איילון ביטוח תרכוש את ווישור? בינתיים היא מקבלת בשורות מצוינות

מידרוג מעלה את אופק הדירוג של איילון ביטוח לאור שיפור בביצועים הפיננסיים. על פי דו"ח מידרוג, איילון הציגה שיפור משמעותי ברווחיות, ביחסי כושר הפירעון שלה והיא צופה כי מגמת שיפור הרווחיות תימשך בשנות התחזית
מערכת ice | 
קבוצת איילון ביטוח (צילום shutterstock)
מידרוג, חברת דירוג האשראי הישראלית, פרסמה אתמול (שני) דוח מעקב דירוג לאיילון ביטוח, במסגרתו העלתה את אופק הדירוג של איילון מיציב לחיובי.
בדברי ההסבר נכתב כי השינוי באופק הדירוג משקף את השיפור המשמעותי שחל בביצועים הפיננסיים של איילון, ובמיוחד את השיפור ברווחיות שהציגה החברה לאחרונה. השיפור ברווחיות, הנובע בין היתר מטיוב תיק הביטוח, הוביל לגידול משמעותי בכרית ההונית של החברה, אשר תומך באיתנותה הפיננסית. עוד מציינים במדרוג כי מגמה זו צפויה להמשך בשנות התחזית. 
בנוסף, מידרוג מציינת כי עסקת ווישור, ככל ותושלם, צפויה לתרום להמשך ביסוס מיצובה העסקי של החברה בשנים הבאות, תהווה זרוע הפצה דיגיטלית ישירה משמעותית עבור החברה, ותאפשר לה להרחיב את בסיס הלקוחות.
קבוצת איילון ביטוח, הינה חברת הביטוח השישית בגודלה בישראל מאז הוקמה בשנת 1976. החברה נסחרת בבורסת ת"א משנת 1987, משרתת כ-2,600 סוכנים, ונכון ל-31 בדצמבר 2023 מנהלת נכסים בהיקף של כ-16 מיליארד שקל. מגזרי הפעילות של הקבוצה כוללים: ביטוח כללי, ביטוח חיים וחיסכון לטווח ארוך, ביטוח בריאות, אשראי ועוד. הקבוצה, שמשרדיה ממוקמים ברמת גן, מעסיקה כ-1,200 עובדים ובראשה עומדים אביגדור קפלן, המכהן כיו"ר דירקטוריון פעיל, ושרון רייך, כמנכ"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה