השוק

סקודיקס מזנקת ב-11%: מכירות בהיקף של כ-20.1 מיליון דולר

החברה העוסקת במערכות דיגיטליות מתקדמות להשבחת דפוס, מעדכנת כי במהלך תערוכת דרופה נחתמו 26 הזמנות רכישה לא מחייבות. במסגרת האירוע הושקו שתי מערכות אולטרה של החברה, בהן משולבת טכנולוגיה חדשה. המנכ"ל אלי גרינברג: "מאמינים כי תהיינה השפעות חיוביות נוספות בטווח הזמן הקצר והבינוני"
מערכת ice | 
אלי גרינברג מנכל סקודיקס (צילום אוריין ברטוב)
חברת סקודיקס, העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירות ברחבי העולם, של מערכות דיגיטליות מתקדמות להשבחת דפוס, מעדכנת כי במהלך תערוכת דרופה נחתמו 26 הזמנות (לא מחייבות) לרכישת מערכות בהיקף כולל מוערך של כ-20.1 מיליון דולר. מניית החברה זינקה היום (ראשון) בבורסה לניירות ערך ב-11%. 
מובהר, כי ההזמנות שנחתמו והוצאתן אל הפועל כפופות לחתימת הסכם מפורט ומחייב עם כל אחד מהמזמינים. החברה פועלת לחתימה על הסכמים אלו ומעריכה שיחתמו במהלך החודש הקרוב. להערכת החברה, מרבית המערכות שהוזמנו יסופקו עד לסוף שנת 2024 והיתר, במהלך החציון הראשון בשנת 2025.
 
אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס מסר כי, "אנו מסכמים תערוכה מאוד מוצלחת, אשר במסגרתה השקנו שתי טכנולוגיות חדשות (Multi-layer-embelishment) MLE ו- SHD (Smart HD), אשר מרחיבות משמעותית את השווקים הפוטנציאלים שלה. במהלך התערוכה, הונחו תשתיות לשיתופי פעולה אסטרטגיים עם שחקני מפתח בתעשייה והותנעו תהליכים ועסקאות אסטרטגיים אשר טומנים בחובם ערך כלכלי רב". עוד הוסיף גרינברג כי, "בתערוכה ניכר העניין, הביקוש והצורך החזק להשבחת דפוס דיגיטלית בתעשיית האריזות, שוק אסטרטגי בו אנו פועלים, שצומח מעבר לקצב הצמיחה של שוק הדפוס. אנו מאמינים כי לתערוכה תהיינה השפעות חיוביות נוספות בטווח הזמן הקצר והבינוני". 
תערוכת דרופה הינה תערוכה בינלאומית הנחשבת ליחידה ולגדולה מסוגה בעולם הדפוס, אשר התקיימה בגרמניה והסתיימה ביום 7 ביוני. במסגרתה, הושקו שתי מערכות אולטרה של החברה, Ultra 6500 SHD המיועדת ליצרני אריזות ו-Ultra 2500 SHD המיועדת לשוק הדפוס המסחרי. במכונות אלו משולבת טכנולוגיה חדשה הנקראת Scodix MLE המאפשרת הדפסה של מספר שכבות אחת על גבי השניה על נייר לא מצופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה