מדדים ומחקרים

סקודיקס בתוצאות מקדמיות: הכנסות של 14.2 מיליון דולר במחצית ראשונה

החברה העוסקת במחקר, פיתוח וייצור מערכות דיגיטליות, מאשררת את תחזיותיה לצמיחה של 20%-30% בשנת 2023 כולה
מערכת ice | 
אלי גרינברג (צילום אוריין ברטוב)
חברת סקודיקס, העוסקת במחקר, פיתוח וייצור מערכות דיגיטליות, מדווחת את תוצאותיה המקדמיות, לא מבוקרות ולא סקורות, למחצית הראשונה של 2023 אשר תומכות בצמיחה העקבית של החברה בשנים האחרונות.
הכנסות החברה למחצית הראשונה של 2023 הסתכמו של כ-14.2 מיליון דולר, גידול של כ-21% בהשוואה ל- 11.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה. עוד מעריכה החברה כי מתוך סך ההכנסות, ההכנסות החוזרות מחומרים מתכלים ושירות הסתכמו בכ-5.3 מיליון דולר, עלייה של כ-12% בהשוואה לתקופה המקבילה.

הכנסות לרבעון השני הסתכמו בסך של כ-6.4 מיליון דולר, גידול של כ-33% לעומת 4.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מתוך סך ההכנסות לרבעון כ-2.57 מיליון דולר היו מחומרים מתכלים ושירות, המגלם גידול של כ- 15% לעומת 2.24 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
מרבית הגידול במכירות נובע ממכירת מכונות, בין היתר ממכירת Ultra6000 המכונה המתקדמת ביותר של החברה. תרומה של 63% מתוך סך ההכנסות הגיעו ממכירת מכונות דבר התומך בגידול בהכנסות חוזרות של חומרים מתכלים ושירות בטווח הבינוני והרחוק.
רק לאחרונה, במהלך הרבעון השני של 2023, דיווחה החברה על מכירת המכונה ה-25 במספר של Ultra600 המיועדת ליצרני אריזות. החברה, אשר דיווחה על מכירות של מעל 100 מיליון שקל בשנה קודמת, מאשררת את תחזיותיה לצמיחה של 20%-30% בשנת 2023 כולה.
אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס: "לאחר שבשנה קודמת חצינו רף מכירות של למעלה מ-100 מיליון שקל, אנו מצפים השנה לצמוח בכ-20%-30%. תוצאות המחצית תומכות ביעדי הצמיחה שלנו ואנו מצפים למחצית שנה שניה חזקה יותר מהראשונה, בהתאם לעונתיות של שוק הדפוס ובדומה לתוצאות שלנו בשנתיים האחרונות. חלק ניכר מההכנסות נובע ממכירת מכונות, בין היתר של המכונה המתקדמת שלנו ביותר Ultra6000, דבר שיתמוך בהכנסות חוזרות גדלות והולכות מחומרים מתכלים ושירות. בנוסף, אנו חווים עלייה במכירות דרך מפיצים בפולין, סין והודו מה שמאפשר לנו התרחבות גיאוגרפית רחבה יותר והעמקת הפעילות בשווקי יעד אטרקטיביים."
ֿיצוין כי שוק הדפוס העולמי מאופיין בעונתיות, כך שהמחצית הראשונה והרבעון השני בפרט הוא החלש ביותר ואילו המחצית השנה של השנה היא החזקה, בדגש על רבעון רביעי. עוד מציינת החברה כי במהלך החציון הראשון של 2023 חל גידול במכירות דרך מפיצים בפולין, סין והודו מה שמאפשר לה התרחבות וכניסה לטריטוריות חדשות ופריסה גיאוגרפית רחבה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה