השוק

עוד אקזיט להייטק הישראלי: ענקית הסייבר רוכשת את אאוריקה

טנאבל רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי אאוריקה סקיוריטי, בסכום שמוערך בכמה עשרות מיליוני דולרים. אאוריקה עוסקת באבטחת נתונים לסביבות ענן
מערכת ice | 
אסף וייס וליאת חיון מאאוריקה (צילום אריק סולטן)
חברת טנאבל (Tenable) מארה"ב הודיעה היום (חמישי) כי חתמה על הסכם סופי לרכישת אאוריקה סקיוריטי (Eureka Security) הישראלית, ספקית ניהול עמדות אבטחת נתונים (DSPM) לסביבות ענן. עלות העסקה לא פורסמה, אך על פי הערכות מדובר על כמה עשרות מיליוני דולרים.
Eureka Security עוזרת לצוותי אבטחה לקבל מבט הוליסטי על היקף אבטחת נתוני הענן של הארגון, להילחם בסטייה ממדיניות ובשגיאות תצורה שמסכנות נתונים, ולשפר באופן רציף את עמדת האבטחה שלהם לאורך זמן. הרכישה צפויה להסגר החודש.
באמצעות הוספת יכולות DSPM לפתרון ה-CNAPP שלה, Tenable תעזור ללקוחות לזהות ראיות מרכזיות הקשורות לסיכון נתוני ענן, כולל היכן נמצאים הנתונים הרגישים בענן, למי יש גישה לנתונים אלה, וחומרת הסיכון הכרוך בפגיעה אפשרית בנתונים. נראות מסוג זה היא קריטית ליכולתו של ארגון לבצע הערכה מדויקת של תאימות אבטחת הענן שלו.
במחקר 2024 Tenable Cloud Security Outlook, נמצא כי 95% מהארגונים שנבדקו חוו פריצות הקשורות לענן ב-18 החודשים האחרונים. מבין אלה, 92% דיווחו על חשיפה של נתונים רגישים, ורובם הודו שחשיפת הנתונים גרמה לנזק.

"הטכנולוגיה של Eureka Security תאפשר ל-Tenable לספק תעדוף טוב יותר לסיכוני ענן ולזהות 'שילובים רעילים' שהם מעבר לנקודות תורפה, קונפיגורציות שגויות וגישה יתרה, לרבות נתונים בסיכון", אמר שי מורג, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של אבטחת ענן ב-Tenable. "זו דוגמה נוספת לאופן שבו אנו דוחפים את גבולות החדשנות באבטחת ענן עבור לקוחות ומובילים את השוק קדימה על ידי פיתוח יכולות ברמה עולמית".
"הגישה הממוקדת בנתונים של Eureka Security מספקת את הנראות, השליטה והאוטומציה הנדרשים לניווט בנוף הענן הדינמי תוך הבטחת רמת האבטחה והתאימות הגבוהה ביותר", אמרה ליאת חיון, מייסדת שותפה ומנכ"לית Eureka Security. "אנחנו נרגשים להצטרף ל-Tenable. שילוב היכולות שלנו עם ה-CNAPP שמציעה Tenable יוצר יכולת מרשימה עבור לקוחות. Tenable גם מביאה בסיס לקוחות רחב ויכולות חדירה לשוק חזקות. לא יכולנו למצוא התאמה טובה יותר שתעזור לנו להרחיב את המשימה שלנו לצמצום סיכון הנתונים בענן ברחבי העולם".
הוספת יכולות DSPM תשלים את פתרון Tenable Cloud Security הנוכחי, אשר כבר היום כולל יכולות מפתח כמו CNAPP מאוחד, הגנת CSPM חזקה, הגנת עומסי עבודה בענן ו-CIEM מוביל בתעשייה לצד יכולות נוספות, מה שיעניק לצוותי אבטחה את ההקשר לקביעת סדרי עדיפויות לביצוע החלטות תיקון יעילות ומדויקות. יכולות ה-DSPM של Eureka Security צפויות להיות משולבות באופן טבעי בהמשך השנה ב-Tenable Cloud Security ובפתרון ה-CNAPP המוביל שלה. לדברי החברה, הרכישה אינה צפויה להשפיע מהותית על ההכנסות השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה